اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دلایل قطعی گاز در شهرک واوان اسلامشهر اعلام شد

رئیس شرکت گاز منطقه‌ای شهرستان اسلامشهر دلیل قطعی گاز در این شهرک را توسعه گازرسانی به برخی از مناطق و اتصال به شبکه گازرسانی اعلام کرد.

دلایل قطعی گاز در شهرک واوان اسلامشهر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، طی تماس‌های تلفنی شهروندان از شهرک واوان اسلامشهر با خبرگزاری فارس و اعلام قطعی گاز از ظهر امروز، خبرنگار فارس در شهرستان اسلامشهر دلیل قطعی گاز را از رئیس شرکت گاز این شهرستان جویا شد.

رسول حاجی گبرلو دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: توسعه طرح گازرسانی به قسمت‌های دیگر از شهرک واوان از دلایل قطعی گاز است.

وی ادامه داد: در این راستا و به منظور برخورداری دیگر شهروندان از نعمت گاز از ظهر امروز گاز بخش‌هایی از شهرک واوان اسلامشهر قطع شد.

این مسئول با بیان اینکه قطعی گاز در ادامه توسعه گازرسانی به واحدهای مسکونی شهرک واوان و اتصال به شبکه گازرسانی بوده است، افزود: هم‌اکنون عملیات اتصال به شبکه به پایان رسیده است.

به گفته گبرلو هم‌اکنون گروه‌های امداد شبکه گازرسانی مشغول اتصال گاز به منازل هستند و طی دو ساعت آینده قطعی گاز برطرف خواهد شد.

به گفته این مسئول با اجرای طرح توسعه‌ای شبکه اتصال به گاز 300 واحد مسکونی دیگر در این شهرک از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

گبرلو ضمن تشکر از صبر و حوصله شهروندان تأکید کرد: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده طی دو ساعت دیگر قطعی گاز در این منطقه رفع خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول