اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

درگیری نیروهای امنیتی با دانشجویان حامی اخوان در میدان نهضه

دانشجویان حامی اخوان المسلمین که بعد از برگزاری تظاهراتی در محوطه دانشگاه به سوی میدان نهضه حرکت کردند با مقابله نیروهای امنیتی مواجه شدند.

درگیری نیروهای امنیتی با دانشجویان حامی اخوان در میدان نهضه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «الیوم السابع»، دانشجویان حامی اخوان المسلمین که بعد از برگزاری تظاهراتی در محوطه دانشگاه قاهره به سوی میدان نهضه حرکت کردند با مقابله نیروهای امنیتی مواجه شدند.

دانشجویان اخوان شعارهایی علیه اقدامات ارتش و مقامات وزارت کشور سر دادند و تأکید کردند که انتقام دانشجویان دانشگاه الازهر و دانشجویانی که در جریان درگیری‌های روز گذشته بازداشت شده‌اند را خواهند گرفت.

نیروهای امنیتی مصری نیز برای پراکنده کردن دانشجویان اقدام به شلیک گاز اشک آور کردند و حالت تعقیب و گریز در اطراف دانشگاه ایجاد شده ‌است.

از سوی دیگر درگیری میان نیروهای امنیتی با دانشجویان حامی اخوان در دانشگاه الازهر و روبه روی ساختمان اسکان دانشجویان ادامه دارد.

یکی از اعضای هیئت دفاع از مرسی اعلام کرد که پشت درهای زندان «برج العرب» اسکندریه منتظر حضور بازجوهای دادستانی کل برای بازجویی از مرسی در پرونده «وادی النطرون» هستند.

پیشتر در پی خودداری مأموران زندان برج العرب از دیدار وکلا و فرزند مرسی با وی در زندان؛ نگرانی‌ها درباره احتمال تغییر محل حبس او شدت گرفته بود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول