اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

دشمن خانواده‌های ایرانی را با تهاجم فرهنگی هدف قرار داده است

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش دارند تا با ترویج بی‌بندو باری، کیان خانواده‌های ایرانی را مورد هجوم قرار دهند و آن را متلاشی سازند.

دشمن خانواده‌های ایرانی را با تهاجم فرهنگی هدف قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علیرضا قاسمی‌فرزاد بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان پاکدشت که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: مسأله زن و جایگاه آن در اسلام موضوعی بسیار ارزشمند و والاست که در ادبیات اسلامی می بینیم که پیامبر اکرم (ص) در خصوص جایگاه زن در جامعه فرمایشاتی گرانقدر دارند.

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: در صدر اسلام وقتی نگاه مردم به زن، نگاهی تحقیرآمیز بود و برای زنان اهمیتی قائل نبودند و دختران را زنده به گور می‌کردند خداوند متعال سوره کوثر را بر نبی مکرم اسلام(ص) نازل کرد تا جایگاه زن را تعیین و روشن سازد آنچنان که نسل پیامبر(ص) به واسطه حضرت زهرا(س) ادامه پیدا کرده و اسلام حفظ شود.

وی در ادامه افزود: نسل پیامبر عظیم‌الشأن اسلام به واسطه حضرت زهرا(س) در اقصی نقاط جهان پراکنده شده و فرزندان حضرت در دنیا حرکات ضد امپریالیستی و صهیونیستی را آغاز کرده‌اند که رهبر فرزانه انقلاب و سید حسن نصرالله از جمله این افراد هستند.

قاسمی‌فرزاد اظهار داشت: زنان در طول تاریخ همواره جایگاه و نقش محوری داشته‌اند که این نقش را می‌توان در جریان مبارزات ملت ایران علیه رژیم گذشته به خوبی مشاهده کرد و این نقش را امام راحل به زنان و بانوان داد.

وی بیان داشت: در عرصه‌های مختلف بعد از پیروزی انقلاب نیز نقش زنان در مقابله با دشمنان بی‌بدلیل بود، زنان با حمایت، تشویق و ترغیب همسر و فرزندان خود به حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی حراست کردند، حتی این نقش در عرصه‌های سازندگی نیز مشهود بود.

وی گفت: زنان جمعیت اثرگذار جامعه را تشکیل می‌دهند و می‌توانند جامعه را به رستگاری برسانند و اگر جایگاه زن در خانواده و جامعه استوار باشد، بنیان خانواده محکم و استوار خواهد بود.

قاسمی‌فرزاد افزود: بانوان وظیفه‌ای جهادی در مقابله با دشمنان ایران اسلامی دارند و آن تحکیم خانواده است و باید تلاش کنند تا با بهره‌گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث سبک زندگی، زمینه را برای رشد و ارتقای جایگاه خانواده فراهم کنند.

فرماندار پاکدشت تصریح کرد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی کیان خانواده را مورد تهاجم فرهنگی قرار داده‌اند و تلاش دارند تا با استفاده از ابزارهای فرهنگی نظیر ماهواره و ساخت فیلم‌های غیراخلاقی بی‌بندو باری، ایجاد ارتباط نامشروع با نامحرم، دروغ‌گویی و خیانت به همسر را عادی جلوه داده و زمینه‌های متلاشی کردن خانواده را فراهم کنند.

وی تأکید کرد: شیوه توجه به همسر و فرزندان و رعایت حقوق دیگران باید در برنامه‌های کار ی مشاوران بانوان قرار گیرد تا بتوان این جامعه اسلامی را در جایگاه اصلی فرهنگ دینی قرار داد.

وی اظهار داشت: شهرستان پاکدشت از ظرفیت‌های بالقوه فرهنگی برخوردار است و زنان مومن و مسلمان این شهرستان می‌توانند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه، امام جمعه و ائمه جماعات و اساتید مجرب و دانشگاهی و علوم انسانی نیز شرکت در جلسات بصیرت‌افزایی آموزش‌های مربوط به سبک زندگی دینی را فرا گرفته و کیان خانواده را مستحکم‌تر کنند.

انتهای پیام/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول