اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اهواز:

پارک ارکیده 3 باید به نام خیر سازنده نامگذاری شود

عضو شورای شهر اهواز گفت: پارک ارکیده 3 در واقع باید به نام پارک آقای محمودی نامگذاری می‌شد تا این امر سبب شود که افراد خیر بزرگی به این کار کشیده شوند.

پارک ارکیده 3 باید به نام خیر سازنده نامگذاری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام کاظم سواری در آیین کلنگ‌زنی پارک ارکیده 3 اهواز که ظهر امروز برگزار شد اظهار کرد: توسعه فضای سبز در شهری همچون اهواز که هوای بسیار آلوده‌ای دارد در واقع حیات بخشیدن به جامعه است.

وی بیان کرد: توسعه فضای سبز یکی از فیلترهای تصفیه هوا است لذا با کاشتن یک درخت توسط افراد جامعه می‌توان مانع از ایجاد آلودگی شد.

عضو شورای شهر اهواز افزود: معتقدم پروانه‌های ساخت باید طوری تنظیم شود که هر یک از شهروندان مکلف به کاشت یک درخت شوند تا موجب توسعه زیبایی شهر شود.

وی ادامه داد: پارک ارکیده 3 در واقع باید به نام پارک آقای محمودی نام گذاری می‌شد تا این امر سبب شود که افراد خیر بزرگی به این کار کشیده شوند.

سواری عنوان کرد: امیدوارم در ساخت و شکل مهندسی پارک علاوه بر استفاده از تجهیزات مدرن از نماهای اسلامی به خوبی استفاده شود.

وی در پایان گفت: ساخت پارک توسط یک خیر برای نخستین‌بار در نوع خود بسیار جالب است و معاونت فرهنگی شهرداری باید این موضوع را به خوبی رسانه‌ای کند.

انتهای پیام/72015/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول