اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همراهی مسئولان پاکدشت صورت گرفت

بازدید معاون وزیر راه از بیمارستان در حال ساخت پاکدشت

معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه فرماندار پاکدشت و مسئولان این شهرستان از بیمارستان در حال ساخت 130 تختخوابی شهدای پاکدشت بازدید کرد.

بازدید معاون وزیر راه از بیمارستان در حال ساخت پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه فرماندار پاکدشت، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان این شهرستان از بیمارستان در حال ساخت 130 تختخوابی شهدای پاکدشت بازدید کرد.

فرماندار شهرستان پاکدشت در این بازدید بیمارستان در دست احداث 130 تختخوابی شهدای پاکدشت را از اساسی‌ترین نیازهای شهرستان دانست و گفت: با توجه به جاده ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) و حضور زائرین بی‌شمار این امام همام در طول سال و ضرورت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب به آنها، احداث و تکمیل بیمارستان‌های 130 تختخوابی شهدای پاکدشت، بسیاری از دغدغه‌های حوزه بهداشت و درمان این شهرستان را برطرف می‌کند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در ادامه اظهار امیدواری کرد که با تلاش و همت بالای مدیران استانی و وزارت راه وشهرسازی شاهد تسریع در تکمیل و راه‌اندازی این پروژه باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی هدف از سفر به این شهرستان را پیگیری وضعیت احداث بیمارستان شهدای پاکدشت و میزان پیشرفت فیزیکی آن عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه طبق قانون احداث و نظارت بر ساخت مراکز دولتی به وزارت راه و شهرسازی واگذار شده بنابراین این وزارتخانه با دقت و حساسیت این امر را دنبال می‌کند.

محمد علیزاده در ادامه تصریح کرد: با توجه به وضعیت تحریم‌ها و کمبود اعتبارات این پروژه متوقف نشده است و عملیات اجرای این پروژه بهداشتی و درمانی با پیشرفت فیزیکی87 درصد در حال اجراست.

وی با اشاره به توافقات صورت گرفته در ژنو و کاهش تحریم‌ها گفت: به لطف خدا با تامین اعتبارات لازم که حدوداً 6 میلیارد تومان است بتوانیم در پایان فصل بهار این طرح ملی به بهره‌برداری برسانیم و خدمات‌دهی آن برای اهالی شهرستان پاکدشت فراهم شود.

انتهای پیام/2462/س/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول