اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرداری ملکان در خانه حریف به دنبال کسب امتیاز

شهرداری ملکان از هفته هشتم لیگ دسته یک والیبال کشور به مصاف سفیر قم خواهد رفت.

شهرداری ملکان در خانه حریف به دنبال کسب امتیاز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز شهرداری ملکان که تنها تیم حاضر از آذربایجان‌شرقی در لیگ دسته یک والیبال مردان کشور است فردا در حالی به مصاف حریف خود می‌رود که در نتیجه گرفتن از میزبان خود ید طولانی دارد چراکه این تیم اکثر امتیازات خود را در خارج از خانه کسب کرده است.

سرمربی شهرداری ملکان با اشاره به جوان و بومی بودن بازیکنانش می‌گوید: میانگین سنی بازیکنان شهرداری ملکان 22 است و تنها از چند بازیکن در رده سنی بزرگسالان بهره‌مند هستیم.

آرش موذن‌زاده با اشاره به اینکه تیم بومی و جوانش نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد، گفت: با پایان نیم فصل اول تلاش داریم تا 2 بازیکن جدید به ترکیب تیم اضافه کنیم تا شاهد پویایی و تحرک بیشتر در تیم باشیم.

وی در تشریح موقعیت بازی‌های فردی تیمش گفت: تیم‌های سفیر قم و شهرداری ملکان برگزار کننده سومین بازی هفته هشتم لیگ دسته یک خواهند بود که  سفیر قم به عنوان میزبان این بازی با هشت امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد.

موذن‌زاده در عین حال در مورد بازی پیش روی تیمش در مقابل سفیر قم گفت: بازیکنان و کادر فنی هم قسم شده‌اند تا دست پر به ملکان باز گردیم تا شادی دل مردم و مسئولانی را فراهم کنیم که چهارشنبه هفته قبل در شهر ملکان به تشویق تیم پرداختند و تیم ملکان تاکنون نشان داده که در امتیاز گرفتن از میزبان مهارت دارد.

این فعال عرصه ورزش ناظر بازی تیمش در مقابل سفیر قم را اکبر توکلی عنوان کرد و گفت: داور اول این بازی مجید محسنی شوشتری است که سعید سعیدی نیز به عنوان داور دوم وی را همراهی خواهد کرد.

وی با تقدیر و تشکر از امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای شهر و  شهردار ملکان که چهارشنبه گذشته شاهد اسپک‌های جوانان شهر خودشان بودند گفت: تیم شهرداری ملکان نیازمند توجه و دعای این عزیزان برای ادامه راه می باشد.

تیم والیبال شهرداری ملکان تا پایان هفته هفتم لیگ دسته یک باشگاه‌ای با 7 امتیاز در رده هفتم گروه خود قرار دارد که بردهای خود را خارج از خانه و در مقابل تیم‌های شهرداری ارومیه و همدان تجربه کرده که حرف‌هایی برای گفتن در این دوره از رقابت‌ها دارند به طوری که تیم ارومیه به عنوان تیمی قدر از شهر والیبال خیز ارومیه در رده 6 جدول و هم امتیاز با تیم شهرداری ملکان قرار دارد.

بر اساس این گزارش تیم ملکان از 5 بازیکن رده امید و 2 بازیکن رده جوانان بهره‌مند است و یکی از جوان‌ترین تیمهای این دوره از رقابتها محسوب می شود که میدان دادن به جوانان و بازیکنان بومی با توجه به نبود امکانات مالی و اسپانسر علی رغم همکاری و همراهی تنگاتنگ شورا و شهرداری ملکان دلایل آن است.

انتهای پیام/60001/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول