اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک:

عملیات گازرسانی به 1300 واحد مسکونی قرچک انجام شد

فرماندار شهرستان قرچک گفت: عملیات گازرسانی به یک‌هزار و 300 واحد مسکونی این شهرستان انجام شد.

عملیات گازرسانی به 1300 واحد مسکونی قرچک انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از گازرسانی به 1300 واحد مسکونی این شهرستان خبر داد و با بیان اینکه گازرسانی یکی از هدف‌های اصلی برنامه‌های کاری مجموعه فرمانداری به شرکت گاز بوده است، اظهار داشت: گازرسانی به تمام واحدهای مسکونی بدون گاز این شهرستان به زودی انجام می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به شهرک‌های مسکونی پردیسان، ملا‌آقایی، دادگستری، جامعه اسلامی کارکنان ری، رضوان 25 و شهرک امام حسن (ع) شبکه‌گذاری به اتمام و تزریق گاز انجام شده است، افزود: ساکنان این شهرک‌ها می‌توانند برای اشتراک‌گذاری و درخواست نصب علمک به ادارات گاز قرچک و باقرشهر مراجعه کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اجرای لوله‌کشی گاز و شبکه‌‌گذاری به شهرک زیتون به اتمام رسیده که تا آخر هفته آینده تزریق گاز انجام و خانواده‌های این شهرک می‌توانند از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

این مسئول عنوان کرد: در شهرک‌های نگارستان، شهرک شهرداری و دیگر شهرک‌ها توسط پیمانکار شرکت گاز شهرستان قرچک با کیفیت تمام در حال شبکه‌گذاری لوله‌های گاز است.

وی با تقدیر از زحمات صادقانه کارکنان شرکت گاز شهرستان قرچک گفت: کارکنان شهرک گاز در شهرستان به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات هستند و مراقبت‌های لازم را انجام داده تا اخلالی در تحویل گاز به همشهریان به وجود نیاید.

وی در پایان از مردم فهیم این شهرستان درخواست کرد: همکاری لازم را با شرکت گاز شهرستان داشته باشند تا این عزیزان هرچه زودتر مراحل گازرسانی و نصب علمک را به اتمام برسانند.

انتهای پیام/2462/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول