اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

پنجمین نشست هم‌اندیشی مؤسسات قرآنی مردمی برگزار می‌شود

پنجمین نشست هم‌اندیشی مدیران عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی ۳۱ استان کشور، این هفته در تهران برگزار می‌شود.

پنجمین نشست هم‌اندیشی مؤسسات قرآنی مردمی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا احمدی سخنگوی اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور ضمن اعلام این خبر گفت: هم‌اندیشی مدیران عامل اتحادیه موسسات قرآنی مردمی 31 استان کشور صبح پنجشنبه 21 آذرماه در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: این هم اندیشی به منظور ایجاد تعامل و تبیین برنامه‌های اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور برگزار می‌شود و نقش مهمی در رفع مشکلات و معضلات موجود مؤسسات قرآنی کشور دارد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور در ادامه گفت: فعالیت‌های قرآنی صرفاً به قرائت و حفظ قرآن خلاصه نمی‌شود بلکه فراتر از اینهاست و مهم‌ترین آن کاربردی‌ساختن قرآن در زندگی مردم و کلیت جامعه اسلامی است. لذا انتظار می‌رود همانطوری که به درج اخبار سیاسی و اجتماعی اهمیت می‌دهیم، اخبار و رویدادهای قرآنی نیز در رسانه‌ها پررنگ‌تر جلوه داده شود.

احمدی در پایان گفت: از رسانه‌ها برای پوشش اخبار این نشست دعوت می‌کنیم و این عزیزان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09193543997 تماس بگیرند.

* برگزاری دومین جلسه اعضای هیئت مدیره اتحادیه در 20 آذر

احمدی همچنین ضمن اعلام این موضوع گفت: سه موضوع مهمی که در دستور کار است عبارتند از: 1-بررسی سند راهبردی و تصویب آن توسط اعضا، 2-بررسی و تصویب ساختار اجرایی، 3-تعیین نماینده موسسات قرآنی در شورای توسعه فرهنگ قرآنی، که به حول و قوه الهی پس از جلسه مذکور نتایج حاصله به صورت مشروح در رسانه ها اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: در سند راهبردی تنظیم‌شده چشم‌انداز اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور براساس چشم‌انداز سال 1404 تنظیم و رئوس فعالیت‌های این اتحادیه تبیین شده که در صورت تصویب در سطح کشور اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول