اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان:

غیبت اسماعیل جلیلی در بین استعفا‌دهندگان به دلیل سفر خارجه است

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: اسماعیل جلیلی نماینده مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی به دلیل سفر و حضور در خارج از کشور، نامش در بین استعفا دهندگان نیست.

غیبت اسماعیل جلیلی در بین استعفا‌دهندگان به دلیل سفر خارجه است

جواد سعدون‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: امروز نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی به صورت دسته جمعی به دلیل کم لطفی‌هایی که از سوی دولت در خصوص مسائل بودجه‌ای و انتقال آب سرشاخه‌های کارون دیده‌اند استعفای خود را اعلام کردند.

وی افزود: این اقدام به معنای نارضایتی نمایندگان استان نسبت به بودجه سال 93 بوده و کاهش‌های مفرطی که در این زمینه صورت گرفته است.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: همچنین کاهش اعتباراتی که به پروژه‌های عمرانی این استان را از دیگر دلایل استعفای نمایندگان خوزستان می‌توان برشمرد.

وی ادامه داد: با وجود همه تذکراتی که نمایندگان مجلس خوزستان در خصوص انتقال آب سرشاخه‌های کارون به هیئت دولت و وزرا داده بودند اما عملا هیچ اقدام موثری در این زمینه از سوی دولت صورت نگرفته و علاوه بر این در بودجه سال 93 برای این طرح، اعتبار جداگانه‌ای تعریف شده است.

*ارسال متن استعفانامه به رئیس جمهور

سعدون‌زاده همچنین عنوان کرد: قرار است متن این استعفانامه دسته جمعی به رئیس جمهور ارسال شود تا بدین شکل در جریان نارضایتی نمانیدگان استان قرار بگیرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر غیبت یک نماینده خوزستان در جمع استعفا دهندگان تصریح کرد: اسماعیل جلیلی نماینده مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی به دلیل سفر و حضور در خارج از کشور، نامش در بین استعفا دهندگان نیست.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به چگونگی روند اعلام وصول استعفای نمایندگان استان از سوی مجلس اضافه کرد: این اقدام نمایندگان خوزستان روال خاص خود را طی می‌کند و در کمیسیون‌های مربوطه مطرح می‌شود و پس از آن در صحن علنی مجلس به رای گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/72001/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول