اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش بردخون خبر داد

برگزاری باشگاه نجوم در بردخون

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش بردخون از برگزاری باشگاه نجوم با حضور کارشناسان و متخصصان علوم در بردخون خبر داد.

برگزاری باشگاه نجوم در بردخون

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرشاد مهرآوران صبح امروز در حاشیه نشست کارشناسان آموزش با اشاره به ضرورت توجه به پژوهش‌های علمی و عملی در مدارس گفت: به منظور گسترش فعالیت‌های عملی در بین دانش‌آموزان از کارشناسان رصدخانه مهر بوشهر دعوت شد تا باشگاه نجوم را در کانون فرهنگی تربیتی شهید نامدار بردخون برگزار کنند.

مهرآوران افزود: در این باشگاه مدیر و کارشناس رصدخانه توضیحاتی پیرامون موضوعات نجومی مانند چگونگی رصد ستارگان و سیارگان در یک شب زیبای رصدی، چگونگی پیدایش کهکشان‌ها و منظومه‌ها، ساختار منظومه شمسی، موقعیت زمین در این منظومه و دیگر پدیده‌های شگفت‌انگیز نجومی ارائه کردند و به بررسی و تجزیه و تحلیل موضوعات پرداختند.

وی اضافه کرد: دو دستگاه تلسکوپ در محوطه حیاط کانون فرهنگی نصب شد و دانش‌آموزان با علاقه به رصد ستارگان و سیارگان مشغول شدند و شگفتی‌های جهان آفرینش را در این شب زیبا مشاهده کردند که برای آنان تازگی داشت.

مهرآوران ادامه داد: با توجه به میزان علاقه و استقبال دانش‌آموزان از موضوعات و مباحث نجومی، تلاش می‌کنیم انجمن نجومی متشکل از دانش‌آموزان و فرهنگیان علاقه‌مند در منطقه ایجاد کنیم تا به صورت رسمی و علمی پیرامون مسائل نجومی مطالعه و تحقیق و فعالیت شود.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش بردخون هدف از این اقدام را افزایش اطلاعات و آگاهی‌های دوستداران شگفتی‌های آفرینش در جهان هستی و شناخت آفریدگار بزرگ دانست و بر همراهی و مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان در این زمینه تأکید کرد.

باشگاه نجوم به ابتکار اداره آموزش و پرورش بردخون با همکاری حسن باغبانی مدیر و کارشناسان رصدخانه مهر بوشهر خانم سیده فاطمه هاشمی‌نسب و مهدی رکنی در کانون فرهنگی تربیتی شهید نامدار شهر بردخون برگزار شد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول