اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز:

طرح ساماندهی اتباع غیرمجاز در البرز دستور کار قرار گرفت

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: طرح ساماندهی اتباع غیرمجاز در البرز دستور کار قرار گرفت.

طرح ساماندهی اتباع غیرمجاز در البرز دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، بهزاد جعفری صبح امروز در دومین جلسه کارگروه اتباع و مهاجرین خارجی استان اظهار داشت: یکی از مهمترین مأموریت‌های ما ساماندهی اتباع خارجی غیرمجاز است که باید هر چه سریع‌تر این مهم مرتفع شود.

وی ادامه داد: براساس تمهیدات اندیشیده شده و به منظور رفع مشکلات باید در راه‌اندازی سایت اداری و اردوگاه مراقبتی اتباع خارجی استان البرز تسریع شود و این مهم نیز در اولویت قرار گیرد.

این مسئول با بیان اینکه با راه‌اندازی این سایت می‌توانیم بسترهای انتظامی و امنیتی بیشتری را در خصوص کنترل اتباع خارجی داشته باشیم، افزود: همچنین با راه‌اندازی این سایت می‌توانیم در کاهش هزینه‌های مالی نیز اقدامات مناسبی انجام دهیم.

وی با تأکید بر اینکه رایزنی‌های لازم برای ایجاد این مهم انجام شده است، گفت: در آینده نزدیک، زمین مناسب سایت تهیه و کلنگ احداث اردوگاه مراقبتی به زمین زده خواهد شد.

جعفری در ادامه سخنان خود با تأکید بر اجرای طرح ساماندهی و جمع‌آوری اتباع غیرمجاز در استان البرز اظهار داشت: در این راستا با کارفرمایانی که از کارگران تبعه خارجی غیرمجاز و یا فاقد پروانه کار استفاده کنند برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

وی گفت: همچنین براساس قوانین با معامله‌کنندگانی که با این اتباع غیرمجاز نیز معامله کنند، برخورد خواهد شد.

در ادامه این نشست همچنین سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز طی سخنانی گفت: همان طور که کشور ایران تمامی امکانات لازم را به منظور ایجاد رفاه پناهندگان خارجی انجام می‌دهد لازم است تا این افراد نیز تابع قانون کشور بوده و با رعایت قانون از بروز مشکلات برای خود جلوگیری کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا صداقت‌زاده تأکید کرد: پناهندگان در هر کشوری باید در تمامی موارد تابع قوانین و مقررات کشور میزبان باشند و این انتظار وجود دارد که پناهندگان خارجی در این استان نیز پایبند به مقررات تدوین شده باشند.

وی ضمن تأکید بر راه‌اندازی سایت اداری و اردوگاه مراقبتی اتباع خارجی استان البرز ادامه داد: اشتغال، سلامت، ارائه خدمات اموزشی و ... نیز برای این قشر باید در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/2302/س30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول