اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد امام رضا(ع) در گفت‌وگو با فارس خواستار شد

بازنگری در بودجه جشنواره امام رضا/ با 3 میلیارد فقط فیلم می‌توان ساخت

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: در ارائه بودجه سال 93 مبلغ 29 میلیارد ریال بودجه برای برگزاری این جشنواره با این عظمت در نظر گرفته شده که بسیار رقم ناچیز و کمی است.

بازنگری در بودجه جشنواره امام رضا/ با 3 میلیارد فقط فیلم می‌توان ساخت

سید جواد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: این موضوع حتماً باید از طریق دستگاه‌های ذی‌ربط و نمایندگان مجلس پیگیری شود تا در تزریق این بودجه بازنگری شود.

وی تصریح کرد: ساخت یک فیلم سینمایی هم اکنون 3 میلیارد تومان هزینه دارد و پیشنهاد ما برای بودجه دوره دوازدهم بیش از 10 میلیارد تومان بوده است.

وی خاطر نشان کرد: با این مبلغ اصلاً بخش بین‌الملل را نمی‌توان برگزار کرد و 85 ریز موضوع این جشنواره در سایه قرار می‌گیرد به‌طوری‌که بخش‌هایی که مورد توجه هنرمندان نامی قرار می‌گرفته شاید مورد استقبال قرار نگیرد.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) یادآور شد: برگزاری مراسم افتتاحیه، اختتامیه و کارگاه‌های آموزشی این جشنواره بیش از این مبالغ نیاز دارد و دولت باید برای آن چاره‌ای بیندیشد.

جعفری گفت: دولت کلاً 17 درصد بودجه کشور را رشد داده و طبعاً این رشد برای این جشنواره کم بوده است.

وی در پایان افزود: رسانه‌ها باید تلاش داشته باشند تا مطالبه فرهنگی این جشنواره از بودجه کشور گرفته شود، چرا که این جشنواره دارای درآمد نیست که بتوانیم درآمدزایی کنیم.

انتهای پیام/2202/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول