اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره محیط زیست گچساران خبر داد

دستگیری 25 متخلف شکار در گچساران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران از دستگیری 25 شکارچی متخلف در دو ماه گذشته در مناطق حفاظت‌شده این شهرستان خبر داد.

دستگیری 25 متخلف شکار در گچساران

عبدال دیانتی‌نسب صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: واحدهای محیط‌بانی از مناطق حفاظت‌‌شده این شهرستان به طور مستمر سرکشی دارند و با متخلفان بدون اغماض برخورد می‌شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران ابراز داشت: در دو ماه اخیر 25 شکارچی متخلف در مناطق حفاظت‌شده این شهرستان دستگیر شدند.

دیانتی‌نسب گفت: از این شکارچیان متخلف 38 قطعه تیهو و یک قطعه قمری کشف و ضبط شد.

وی افزود: کشف و ضبط دو رأس کل و بز از دیگر کشفیاتی بوده که با همکاری مردم و تلاش مأموران محیط‌بان از شکارچیان صورت گرفته است.

دیانتی‌نسب با بیان اینکه از این شکارچیان 20 قبضه اسلحه نیز کشف و ضبط شد، تصریح کرد: این شکارچیان 9 عدد تیر فشنگ جنگی و 44 تیر فشنگ ساچمه به همراه داشتند که با تشکیل پرونده برای متخلفان ضبط و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران با تأکید بر لزوم همکاری مردم با محیط‌بانان بیان کرد: هرگونه شکار به دلیل آسیب رساندن به چرخه محیط زیست و کاهش جمعیت جانوران و پرندگان باید با نظر محیط زیست و با اعلام مجاز بودن شکار صورت گیرد.

دیانتی‌نسب گفت: شکارچیانی که در مناطق حفاظت‌شده گچساران به شکار غیرمجاز پرنده و حیوان بپردازند توسط مأموران محیط زیست این شهرستان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

رئیس حفاظت محیط زیست گچساران از مردم خواست در صورت مشاهده تخلفات شکار و صید مراتب را به واحدهای محیط زیست گچساران اعلام کنند.

انتهای پیام/82001/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول