اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شبکه بهداشت و درمان دماوند خبر داد

وجود 8 دستگاه آمبولانس فعال در شهرستان دماوند

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند از وجود 8 دستگاه آمبولانس فعال در شهرستان دماوند خبر داد.

وجود 8 دستگاه آمبولانس فعال در شهرستان دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حسن خیرخواه ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند در فرمانداری این شهرستان، اظهار داشت: سه پایگاه اورژانس در محور هراز و پنج پایگاه در محور فیروزکوه فعال هستند که هر پایگاه مجهز به یک آمبولانس است.

وی بر لزوم توجه به مشکل خدمات‎رسانی به بانوان اشاره کرد و افزود: حدود 60 درصد بیماران و مصدومان را خانم‌ها تشکیل می‎دهند که باید در این زمینه توجه ویژه شود و با حمایت مسئولان ستاد، امکان استفاده از نیروهای زن در این زمینه وجود داشته باشد.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند در این جلسه همچون سرپرست جمعیت هلال احمر و فرماندار دماوند، به معضل خدمات‌رسانی در پیست آبعلی اشاره و تصریح کرد: پیست آبعلی یکی از معضلات ما در بحث امدادرسانی به خصوص در شرایط بحرانی است.

خیرخواه ادامه داد: گاهی اوقات پیش آمده است که به طور هم‎زمان، پنج دستگاه آمبولانس به این مجموعه اعزام کرده‌ایم و این به معنی خالی شدن پنج پایگاه از آمبولانس است.

وی عنوان کرد: ما نیز مانند هلال احمر، وظیفه قانونی در خصوص خدمات‎رسانی در مجموعه‌های خصوصی نداریم، اما وقتی مردم تماس می‌گیرند و مصدوم دارند، نمی‌توان کاری انجام نداد.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: طبق بررسی‌ها و پیگیری‌های انجام شده قرار بود خود مجموعه پیست، یک واحد اورژانس و آمبولانس مستقر کند که تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

گفتنی است؛ در این جلسه که با حضور اعضای ستاد مدیریت بحران برگزار شد، مدیران ادارات و ارگان‎ها و یا نمایندگان آنان، علاوه بر گزارش عملکرد و اعلام آمادگی برای فصل زمستان، بخشی از مشکلات و کمبودهای خود را نیز مطرح کردند.

همچنین بخشی از مصوبات جلسه قبلی ستاد با ریاست فرماندار سابق شهرستان دماوند به ویژه در خصوص دوگانه سوزکردن نانوایی‌ها برای عدم بروز مشکل در فصل زمستان پیگیری شد.

انتهای پیام/2568/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول