اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسر شهید علی‌محمدی در مشهد:

هیچ قدرتی توان گرفتن دانش هسته‌ای از ایران را ندارد

همسر شهید علی‌محمدی با اشاره به اهمیت دستیابی ایران به دانش هسته‌ای گفت: این دانش وارد کشوری و بومی‌سازی شده و دیگر خارج هم نمی‌شود؛ هیچ قدرتی هم توان گرفتن این دانش را از ما ندارد.

هیچ قدرتی توان گرفتن دانش هسته‌ای از ایران را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، منصوره کرمی در همایش «میثاق دانشجویان مشهد با شهدای سنگر دانش» که توسط جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی صبح امروز برگزار شد،‌ با اشاره به اهمیت و جایگاه وحدت در دفع فتنه دشمن اظهار داشت: همین وحدت سبب شده که دشمنان با وجود تمام توطئه‌ها و دسیسه‌ها نتوانند خدشه‌ای به انقلاب وارد کنند.

وی افزود: آنچه امروز اهمیت دارد حفظ این وحدت است چرا که اگر این اتحاد از بین برود دشمن به راحتی بر ما پیروز می‌شود.

همسر شهید علی‌محمدی در ادامه با اشاره به اهمیت دستیابی ایران به دانش هسته‌ای تصریح کرد: این دانش وارد کشوری شده و بومی‌سازی شده و دیگر خارج هم نمی‌شود؛ و هیچ قدرتی هم توان گرفتن این دانش را از ما ندارد.

وی افزود:‌ مذاکرات ژنو نوعی پیروزی برای ما و شکست جبهه غرب بود که موجب حقارت خانواده شهدای هسته‌ای نشد و بابت این مذاکرات به آقای روحانی تبریک می‌گویم؛ ما هم باید با دولت همراهی کنیم چرا که در غیر این صورت موجبات شادی آنان را فراهم کرده‌ایم.

به گفته وی، رهبر معظم انقلاب هم با اصل مذاکره در چارچوب منافع ملی موافق بودند وگرنه به هیچ عنوان اجازه مذاکره را به دولت نمی‌دادند.

همسر شهید علی‌محمدی با اشاره به اینکه ایران تنها به فناوری هسته‌ای نیازمند نیست، افزود: در عرصه‌های علمی هم باید پیشرفت کنیم به‌ویژه در زمینه دارو؛ بیمارانی هستند که به دلیل گرانی و کمیابی داروها و وضعیت اقتصادی ضعیف از دست می‌روند.

کرمی با اشاره به این جمله حضرت امام (ره) که «هر جا خواستید ببینید که درست عمل کردید یا نه باید عکس‌العمل اسرائیل را در مقابل آن ببینید» گفت: این حرف امام(ره) را باید در تمام سیاست‌ها و اقدامات مد نظر قرار داد.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول