اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 8 ماهه امسال

بیش از 11 هزار ورزشکار آملی بیمه ورزشی شدند

رئیس هیئت پزشکی ورزشی آمل گفت: در هشت ماهه امسال 11 هزار و 805 ورزشکار آملی بیمه ورزشی شدند.

بیش از 11 هزار ورزشکار آملی بیمه ورزشی شدند

محمدرضا پاکرو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل ابراز داشت: در بین افراد بیمه شده 2 هزار و 645 زن و 9 هزار و 160 نفر مرد هستند.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی آمل با اشاره به اینکه ورزشکاران آملی از معاینات پزشکی قبل آغاز ورزش نیز بهره‌مند شدند،گفت: هفت پرونده ورزشکاران آسیب‌دیده روانه این هیئت شده که پنج پرونده دارای نواقصی هستند و کار دو پرونده نیز در حال بررسی و در دست اقدام برای پرداخت هزینه درمان است.

پاکرو با تاکید اینکه دو ورزشکار نیز در این مدت با شکستگی فک مواجه بوده و پس از عمل جراحی،دوره درمان‌شان حدود دو سال به طول می‌انجامد، ابراز داشت: در سال گذشته نیز حدود 13 هزار ورزشکار در حمایت بیمه ورزشی قرار گرفتند.

وی با ابراز اینکه در سه ماهه تابستان امسال نیز 4 هزار و 998 نفر برای در پوشش قرارگرفتن بیمه ورزشی به هیئت پزشکی ورزشی مراجعه کردند،خاطر نشان کرد: از این بین یک‌هزار و 129 نفر زن و 3 هزار و 869 نفر مرد بودند.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی آمل بیشترین آمار بیمه‌شدگان ورزشی را مربوط به رشته‌های ورزشی فوتبال،والیبال،فوتسال و ژیمناستیک دانست.

انتهای پیام/86012/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول