اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

والیبال لیگ دسته اول نوجوانان کشور

والیبالیست‌های جوان قم صاحب دومین پیروزی شدند

تیم سفیر قم در دومین بازی خود در والیبال لیگ دسته اول نوجوانان کشور موفق به شکست تیم شهرداری کرج شد و بازی حساس برای صعود به مرحله نهایی را با پیروزی به پایان رساند.

والیبالیست‌های جوان قم صاحب دومین پیروزی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دومین روز از بازی‌های مرحله گروهی مسابقات قهرمانی لیگ دسته اول نوجوانان والیبال باشگاه‌های کشور با انجام چند مسابقه در شهر مقدس قم پیگیری شد و طی آن در گروه نخست تیم نوجوانان سفیر قم موفق به کسب سه امتیاز مقابل تیم شهرداری کرج شد.

بر اساس برنامه فدراسیون والیبال کشورمان، تیم‌های نوجوانان سفیر قم و شهرداری کرج در روز دوم از بازی‌های گروه نخست مقدماتی والیبال قهرمانی لیگ دسته اول نوجوانان باشگاه‌های کشور در دیداری حساس در راه صعود به مرحله نهایی با یکدیگر رقابت کردند که برنده این مسابقه تیم نوجوانان سفیر قم بود تا نماینده قم به دومین پیروزی خود دست یابد.

در این دیدار که در حضور پرتعداد علاقه‌مندان به والیبال در سالن شهید محمود رضاییان قم برگزار شد، نوجوانان سفیر قم بازی بسیار خوبی ارائه کردند که حاصل آن برتری قاطع در سه گیم متوالی بود و در نهایت والیبالیست‌های نوجوان سفیر قم توانستند حریف خود را با حساب سه بر صفر شکست دهند.

این دیدار دومین مسابقه تیم نوجوانان سفیر قم در مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی رده سنی نوجوانان والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور بود که طی آن والیبالیست‌های نوجوان قمی در تلاش برای کسب دومین پیروزی خود، نسبت به حریف کاملاً برتری داشت و در نهایت با شکست دادن شهرداری کرج در سه گیم متوالی سه امتیاز این دیدار را از آن خود کرد.

در این مسابقه این تیم نوجوانان سفیر قم بود که با ارائه بازی بسیار خوب و درخشان نتیجه را از آن خود کرد و در جدالی برتر موفق شد حریف خود را که در روز نخست موفق شده بود با نتیجه سه بر صفر تیم شهرداری ملکان را مغلوب کند، با همین نتیجه از پیش رو بردارد.

والیبالیست‌های نوجوان سفیر قم پیش از این در روز نخست بازی‌های گروه نخست از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول والیبال نوجوانان باشگاه‌های کشور با نتیجه 3 بر 2 برابر تیم فولاد عظیمی گنبد پیروز شده بود.

به غیر از مسابقه سفیر قم با شهرداری کرج که به برتری 3 بر صفر تیم سفیر انجامید، تیم فولاد عظیمی گنبد نیز توانست با حساب 3 بر 1 از سد تیم نوجوانان ذوب آهن اصفهان عبور کند و تیم شهرداری پیشوای ورامین نیز 3 بر صفر بر تیم شهرداری ملکان غلبه کرد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول