اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد

تداوم طرح برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در آستانه‌اشرفیه

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از جدیت پلیس در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

تداوم طرح برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در آستانه‌اشرفیه

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، وحید اصلانی عصر امروز در جریان اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز را با هدف برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح آستانه‌اشرفیه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه طرح پاکسازی مناطق آلوده به صورت مستمر ادامه می‌یابد، اظهار کرد: در 48 ساعت گذشته این طرح در مناطق آلوده آستانه‌اشرفیه به اجرا گذاشته و در راستای آن 11 نفر خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه کشف 200 گرم انواع مواد مخدر، تریاک، شیشه و سوخته تریاک را از دیگر نتایج این طرح برشمرد.

وی با تأکید بر قاطعیت پلیس در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه جرم مانند تهیه و توزیع مواد مخدر مراتب را از طریق تلفن 110 به ماموران انتظامی گزارش کنند.

اصلانی با اشاره به دستگیری سارق کابل‌های مخابراتی در آستانه‌اشرفیه تصریح کرد: دستگیری این سارق به دنبال افزایش وقوع سرقت سیم و کابل مخابراتی در سطح شهرستان آستانه‌اشرفیه بوده که موضوع در دستور کار ماموران انتظامی و آگاهی این شهرستان قرار گرفته است.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شده که سارق یا سارقان با سرقت کابل و سیم‌های مخابرات منجر به قطع متناوب در برخی از مناطق شهر آستانه‌اشرفیه شده‌اند.

به گفته این مسئول، سارق فردی به نام «ق ـ غ» در حال سرقت بیش از 40 متر کابل مخابرات شناسایی و دستگیر شد و خاطرنشان کرد: پس از انتقال متهم به مقر انتظامی، نامبرده به چندین فقره سرقت کابل مخابرات اعتراف کرد.

به گفته اصلانی متهم به همراه پرونده و اموال کشف شده تحویل مراجع قضایی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

وی دستگیری چهار سارق احشام در آستانه‌اشرفیه را از دیگر اقدام‌های پلیس این شهرستان ذکر کرد. 

انتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول