اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

گرایش به قرآن ریشه‌های کج‌روی اخلاقی را برطرف می‌کند

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: گرایش به قرآن و توجه به مبانی آن کج‌روی اخلاقی را برطرف و بزه‌های اجتماعی را از بین می‌برد.

گرایش به قرآن ریشه‌های کج‌روی اخلاقی را برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی عصر امروز در مراسم تجلیل از منتخبان مسابقات قرآن و معارف اسلامی آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: عمل به آموزه‌های قرآن همچنین سبب جلوگیری از کج‌روی‌های اخلاقی و حل مشکلات جامعه می‌شود.

وی تصریح کرد: قرآن مایه شفا و رحمت برای مومنان و خسران برای ظالمان و کافران است.

علوی با اشاره به آثار و برکات متعدد انس با قرآن کریم خاطر نشان کرد: هر خانه‌ای که در آن صدای صوت قرآن به گوش برسد، برکات زیادی دارد، فرشتگان رحمت در آنجا حاضر و شیاطین از آن محل دور می‌شوند و آن خانه به اهل آسمان نور ساطع می‌کند.

امام جمعه پارس‌آباد با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ قرآن در جامعه، عملکرد آموزش و پرورش پارس‌آباد را در زمینه قرآن و معارف اسلامی بسیار خوب ارزیابی و از خدمات و تلاش‌های مسئولان، معلمان و مربیان این نهاد قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش پارس‌آباد نیز گفت: تمسک به کتاب خدا و سیره اهل بیت پیامبر اکرم (ص) موجب رستگاری و سعادت واقعی بشر در دنیا و آخرت می‌شود.

ولی کریمی با تاکید بر اینکه باید حافظ قرآن و عامل این کتاب آسمانی باشیم، افزود: عمل به آموزه‌های قرآن همچنین سبب جلوگیری از کج‌روی‌های اخلاقی و حل مشکلات جامعه می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد نیز خاطر نشان کرد: این مدیریت در عرصه تعلیم و تربیت براساس ارزیابی‌های استانی و کشوری در 32 شاخص مهم موفق به کسب رتبه شده که هشت مورد آن کشوری و 25 مورد رتبه اول استانی است.

علی حبیب‌پور تصریح کرد: فعالیت‌های قرآنی، فعالیت‌های 18گانه فرهنگی، هنری، علمی و تولید محتوای الکترونیکی از جمله شاخص‌های مهمی است که آموزش و پرورش پارس‌آباد توانسته در این زمینه‌ها مقام به دست آورد.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش این منطقه با برنامه‌ریزی مدون و تلاش و همت مضاعف کارشناسان و کلیه معلمان و مربیان، خوشبختانه در سال تحصیلی گذشته کارنامه درخشانی را نسبت به سال‌های گذشته از خود به جای گذاشته که امیدواریم این افتخارات و موفقیت‌ها در سال‌جاری نیز ادامه یابد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و جایزه نقدی از 31 نفر از دانش‌آموزان منتخب مرحله استانی و کشوری سی و یکمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی این منطقه تجلیل شد.

انتهای پیام/62007/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول