اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد:

تمام پیاده‌روهای مشهد بهسازی می‌شود

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: در طرح بهسازی پیاده‌روهای مشهد بعد از شریان‌های اصلی و حیاتی هرجایی که پیاده‌رو باشد، بهسازی خواهد شد.

تمام پیاده‌روهای مشهد بهسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا حسین‌نژاد امشب در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهرداری مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این بازدید برای مشاهده پیشرفت و مشکلات طرح بهسازی پیاده‌روهای سطح شهر مشهد به عمل آمد.

وی در خصوص جلوگیری از تخریب پیاده‌روها که توسط برخی سازمان‌ها برای توسعه فعالیت‌های عمرانی رخ می‌دهد، بیان داشت: هماهنگی‌های لازم در این ارتباط با سازمان‌ها انجام شده و این اتفاقات به حداقل رسیده است.

حسین‌نژاد درباره عمر پیاده‌روهای جدید تصریح کرد: در انتخاب مصالح طرح بهسازی سعی شده از مصالح با کیفیتی استفاده شود تا در مقابل سایش و یخ‌زدگی مقاومت لازم را داشته باشد و البته در مکان‌های پر رفت‌وآمد مثل پارک ملت نیز از مصالح بهتری استفاده شده است.

وی با بیان اینکه بودجه این طرح در سال 93 باید افزایش یابد، افزود: از شهردار مشهد درخواست کردیم که بودجه بیشتری در سال 93 به این طرح اختصاص دهد تا بهسازی پیاده‌روهای خیابان‌های با عرض 45 متر تا پایان سال 93 به پایان برسد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد در پایان خاطرنشان کرد: بعد از پایان بهسازی پیاده‌روهای شریان‌های اصلی شهر، پیاده‌روهای خیابان‌های فرعی بهسازی می‌شود و در نهایت هرجایی از شهر که پیاده‌رو داشته باشد، بهسازی خواهد شد.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول