اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری:

موفقیت‌های نظام اسلامی را باید مغتنم بشماریم

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: موفقیت‌های نظام اسلامی را باید مغتنم بشماریم.

موفقیت‌های نظام اسلامی را باید مغتنم بشماریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز عصر امروز در نشست برنامه‌های 9 ربیع نخستین روز امامت امام زمان (عج)، با تسلیت سالروز رحلت حضرت رقیه (س) اظهار داشت: آن حضرت نقش عظیمی در معرفی دشمن و مظلومیت خاندان اباعبدالله الحسین (ع) داشتند.

وی افزود: یکی از کارهای مهم آن حضرت معرفی حکومت جور زمان بود و با این مظلومیت ماهیت حکومت بنی‌امیه را بر همگان آشکار ساخت.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: راه ائمه اطهار برای خدا و رضای ایشان بوده از این رو همواره بایستی در مسیر آنان حرکت کنیم.

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به اینکه یکی از مسائل مهم اسلام مسئله امامت است، متذکر شد: امامت مسئله کوچکی نیست بلکه مسئله بزرگی است و ما مسئله امامت را در مسیر قرآن و تعالیم اسلامی و برگرفته از آن می‌دانیم.

وی با بیان اینکه حضرت محمد (ص) در مورد امامت خصوصاً امام زمان (ج) مطالب بسیار ارزشمندی را مطرح کرده‌اند، افزود: باید با مسئله غیبت امام زمان (عج) آشنایی بیشتری داشته باشیم و آن امام از نظرها غائب است، برای آنکه امتحان شدیدی از سوی خداوند متعال پیش آمده است و اینکه نحوه برخورد ما مردم با این موضوع چگونه است.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: آنقدر احادیث مورد وثوق در زمینه غیبت کبری داریم که اهمیت مسئله غیبت را می‌رساند.

* موفقیت‌های نظام اسلامی را باید مغتنم شمرد

آیت‌الله مهمان‌نواز همچنین با برشمردن موفقیت‌های نظام در عرصه‌های مختلف، گفت: باید تمامی این موفقیت‌ها را مغتنم بشماریم.

وی اذعان داشت: نظام اسلامی به توفیقات مهمی دست یافته که شکرگزاری آن سر فرود آوردن به خاطر این افتخارات نزد خداوند متعال است.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف به عزت دست یافته و در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان نظام کوتاه نمی‌آید.

به گزارش فارس، این نشست در بیت آیت‌الله مهمان‌نواز برگزار شد.

انتهای پیام/63002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول