اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج تأکید کرد

پیگیری فوری گازرسانی به روستاهای آوج

فرماندار آوج خواستار پیگیری فوری گازرسانی روستایی و جمع‌آوری آب‌های غیرمجاز سطحی شهرستان آوج شد.

پیگیری فوری گازرسانی به روستاهای آوج

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج سیدعبدالله موسوی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آوج اظهار داشت: فعالیت‌ها و رویکردهای مجامع بسیج اقشاری شهرستان آوج در راستای کمک به رشد این شهرستان اثرگذار و قابل توجه بوده است که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

فرماندار آوج تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم را جزو پشتوانه‌های اصلی و اولویت دار در تحقق حماسه اقتصادی برشمرد و ابراز داشت: تلاش مسئولان آوج برای رفع موانع و محرومیت‌زدایی از این منطقه طی یک سال گذشته رضایت‌بخش بوده است.

موسوی محورهای موانع شهرستان آوج را برشمرد و عنوان کرد: رسیدگی به شهرک صنعتی آوج، گاز رسانی به دهستان‌های شهیدآباد و حصار ولی‌عصر، آسفالت راه‌های روستای و جمع‌آوری آب‌های غیر مجاز سطحی موانع و محورهای قابل کار و تلاش در این شهرستان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آوج نیز در ادامه این جلسه عنوان کرد: همایش تجلیل از نخبگان شهرستان آوج هم‌زمان با هفته پژوهش به منظور معرفی پیشینه فرهنگی این شهرستان در تاریخ 23 آذر ماه در سالن تختی این شهرستان برگزار می‌شود.

یوسف نیک‌انجام ابراز داشت: ارایه مقالات، پایان نامه‌ها، عکس، اسناد مرتبط با آوج و آبگرم باید توسط علاقه‌مندان تا پایان دهه اول آذرماه به دبیرخانه مرکزی شهرستان آوج ارایه شده است

این مسئول عنوان کرد: همچنین سه نفر از منتخبان این دوره از جشنواره سه سکه طلا دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: شناسایی پیشینه فرهنگی و تاریخی و ارایه سند الگویی پیشرفت جزو اهداف برگزاری این همایش است.

محسن خسرو آبادی نیز در ادامه این جلسه با اشاره به ضرورت تلاش همگانی شهروندان برای حفظ حیات طبیعی و منابع الهی ابراز داشت: در این زمینه اداره محیط زیست اقداماتی را در راستای عمل به وظایف خویش به انجام رسانده است.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان آوج با اشاره به کشف سلاح‌های غیرمجاز شکاری در شهرستان آوج عنوان کرد: نیروهای گشت این اداره طی روزهای گذشته حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی شهرستان آوج موفق به کشف و ضبط چهار قبضه اسلحه و چهار عدد گراز وحشی شدند.

وی متذکر شد: همچنین نیروهای محیط‌بان در انجام این گشت‌زنی فردی را که در حال شکار غیرمجاز بود، شناسایی کردند.

اکبر آقاعلی مسئول پایگاه هلال احمر شهرستان آوج نیز در ادامه از آمادگی اکیپ‌های هلال احمر برای مواجه با خطرات احتمالی خبر داد.

مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در ادامه این جلسه از جمع‌آوری یک میلیارد و 300 میلیون ریال زکات در بخش مرکزی شهرستان آوج خبر داد و اظهار داشت: این میزان زکات طی شش ماه اول سال جاری در بخش مرکزی شهرستان آوج جمع‌آوری شده است.

حسین اصلی‌بیگی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری این مبلغ به پنج میلیارد ریال افزایش یافته و رونق زکات با اطلاع رسانی از برکات و فواید آن در میان شهروندان آوجی افزایش چشمگیرتر یابد.

انتهای پیام/77005/ت40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول