اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول امیدهای کشور

صبا در خانه 4 گل به شهرداری نوشهر زد / شاگردان گنجیان یک گام به لیگ برتر نزدیک شدند

تیم فوتبال امید صبای قم در تلاش برای صعود از مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور امروز در قم با نتیجه‌ای پر گل از سد شهرداری نوژن نوشهر عبور کرد.

صبا در خانه 4 گل به شهرداری نوشهر زد / شاگردان گنجیان یک گام به لیگ برتر نزدیک شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شاگردان حسین گنجیان که در دیدار رفت مرحله گروهی در شهر نوشهر با یک گل به تیم شهرداری نوژن نوشهر باخته بودند در دیدار برگشت برای اینکه جای هیچ حرف و حدیثی را باقی نگذارند و با خیالی آسوده به مرحله نهایی بروند، جشنواره‌ای از گل به پا کردند.

عصر امروز تعداد زیادی از فوتبال‌دوستان قمی و طرفداران تیم امید صبای قم به ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم رفته بودند تا از نزدیک نظاره‌گر عملکرد نماینده فوتبال قم در لیگ دسته اول امید باشگاه‌های کشور باشند و در پایان این دیدار با خاطره‌ای خوش ورزشگاه را ترک کردند.

فوتبالیست‌های امید صبای قم که از دیدارهای قبلی خود در لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور پنج پیروزی، یک تساوی و سه باخت در کارنامه داشتند، به واسطه بازی بسیار خوبی که در دیدار هفته پایانی مرحله گروهی برابر تیم شهرداری نوژن نوشهر ارائه کردند به ششمین برد این فصل دست یافته و به عنوان یکی از دو تیم برتر گروه سوم مرحله مقدماتی راهی مرحله دوم شدند.

صبای قم رقابت‌های این فصل را با بازی خانگی مقابل تیم فوتبال ابومسلم مشهد آغاز کرد اما این دیدار در آن مقطع به دلیل حاضر نشدن تیم فوتبال ابومسلم برگزار نشد و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به برتری سه بر صفر صبای قم در این دیدار داد.

صبای قم در هفته دوم در خانه میزبان تیم پرسپولیس قائمشهر بود که در پایان با نتیجه چهار بر دو به برتری دست یافت و در هفته سوم نیز توانست تیم شهید آسیابی کلاله را در خارج از خانه با حساب دو بر یک شکست بدهد و چهارمین پیروزی خود را در هفته چهارم برابر تیم داروسازی وتاک ساری به دست بیاورد.

فوتبالیست‌های تیم امید صبای قم بعد از کسب چهار پیروزی متوالی روند نامناسبی را در پیش گرفتند و به ترتیب در سه مسابقه متوالی برابر تیم‌های شهرداری نوژن نوشهر، ابومسلم مشهد و پرسپولیس قائمشهر با نتایج مشابه یک بر صفر باخت تا بدین ترتیب در وضعیت نامناسبی قرار بگیرند.

با این حال شاگردان حسین گنجیان در هفته هشتم در خانه با تیم شهید آسیابی کلاله مساوی کردند، در هفته نهم با حساب سه بر دو در میهمانی تیم داروسازی وتاک ساری به برتری رسیدند و در هفته دهم نیز با چهار گل تیم شهرداری نوژن نوشهر را بردند تا بدین ترتیب راهی مرحله بعد شوند.

انتهای پیام/78002/ت30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول