اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری خانگی

صبای قم در لیگ دسته اول جوانان کشور از سد ولایت اهواز گذشت

تیم فوتبال جوانان صبای قم در مسابقه‌ای از هفته هفتم دور رفت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مصاف با تیم ولایت اهواز به برتری رسید.

صبای قم در لیگ دسته اول جوانان کشور از سد ولایت اهواز گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای دور رفت از مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور عصر امروز دوشنبه هجدهم آذر ماه در شهرهای مختلف پیگیری شد و طی آن صبا در قم میزبان تیم ولایت اهواز بود که از سد حریف خود عبور کرد.

این بازی یکی از مهمترین دیدارهای خانگی و در مجموع یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل تیم فوتبال جوانان امید صبای قم بود چراکه صبایی‌ها اگر قصد صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور را دارند حتما باید از این مسابقه با دست پر و پیروزی خارج می‌شدند که از قضا همین گونه هم شد.

البته شاگردان مهدی گائینی بعد از اینکه در نیم فصل نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور مقابل حریفان خود سه پیروزی و سه باخت در 6 هفته گذشته به دست آوردند، در هفته هفتم به چهارمین پیروزی خود دست یافته و با دو گل از سد تیم ولایت اهواز عبور کردند.

صبای قم در مصاف با تیم ولایت اهواز در هفته هفتم از نیم فصل نخست بازی‌های مرحله گروهی لیگ دسته اول جوانان کشور چهارمین بازی خانگی را برابر نماینده خوزستان برگزار کرد و به سومین پیروزی در دیدارهای خانگی دست پیدا کرد.

بازیکنان صبای قم بعد از باخت ناباورانه خود در جدال هفته نخست با پاس همدان که به باخت سه بر یک آنها در حضور تماشاگران فوتبال دوست قمی انجامید، در هفته سوم تیم آب منطقه‌ای کرمانشاه را با حساب سه بر دو شکست داده بودند.

همچنین صبایی‌ها در هفته پنجم در خانه میزبان تیم فوتبال پارس خودرو ورامین بودند که در آن مسابقه نیز با نتیجه جالب توجه 6 بر صفر به برتری دست یافتند تا بدین ترتیب با کسب برتری دو بر صفر در دیدار خانگی هفته هفتم این رقابت‌ها به سومین برد خانگی و در مجموع به چهارمین پیروزی خود در این فصل دست یابند.

برتری در دیدار خانگی برابر تیم فوتبال جوانان ولایت اهواز، شاگردان مهدی گائینی در تیم جوانان صبای قم را 12 امتیازی کرد و این تیم بعد از تیم‌های پاس همدان و نفت امیدیه اهواز که از قضا به هر دو تیم باخته است، فعلا در مکان سوم جدول رده‌بندی گروه دوم رقابت‌های لیگ دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور جای دارد و در دیدار هفته آینده خود در خارج از خانه با نماینده ماهشهر مسابقه می‌دهد.

انتهای پیام/78002/ت30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول