اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌آیت‌الله ‌محمودی‌گلپایگانی مطرح کرد

توجه به مسائل اخلاقی و دینی در کنار مسائل علمی/‌‌تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها

سرپرست جدید دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری ورامین با آیت‌الله محمودی گلپایگانی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین دیدار کرد.

توجه به مسائل اخلاقی و دینی در کنار مسائل علمی/‌‌تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن ممیزی بعدازظهر امروز به‌همراه تعدادی از معاونان دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری ورامین با حضور در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین با ایشان دیدار کرد.

آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر برای محسن ممیزی آروزی توفیق کرد و اظهار داشت: مسئولیت شما بسیار مهم و دارای اجر و برکت است.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین گفت: دانشگاهی که در آن مسائل اسلامی رعایت می‌شود، باید تعلیم و تربیت هم در آن جدی باشد که به لطف خدا همین‌طور بوده است.

امام جمعه ورامین تصریح کرد: امیدوارم انتصاب جناب‌عالی منشأ خیر برای این مرکز باشد و سعی کنید آثار و برکاتی از خودتان داشته باشید.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز از نظر کمی و کیفی دانشگاه‌ها خیلی گسترده شده و وظیفه مسئولان است که به مسائل اخلاقی و دینی در کنار بعد علمی در دانشگاه بیشتر اهمیت بدهند خواستار چاره‌اندیشی برای رفع مشکلات فرهنگی دانشگاه‌ها شدند.

آیت‌الله محمودی گلپایگانی تاکید کرد: برخی از مسائل که برای مملکت پیش می‌آید، موجب ناراحتی می‌شود و ثمره خوبی هم نخواهد داشت و به فضل خدا ورامین، و در بسیاری از مسائل مهم اسلامی پیش‌‌قدم بوده، از جمله سابقه درخشان این مردم در سال 42 در حمایت از مرجعیت شیعه و امام راحل (ره) و همچنین تفکیک جنسیتی در مرکز علمی و کاربردی ورامین که امیدوارم الگویی برای دیگر مراکز علمی است.

آیت‌الله محمودی اجرای طرح تفکیک جنسیتی را قابل تقدیر و تشکر دانست و گفت: از این حرکت‌ها و اقدامات اسلامی، خداوند خشنود و امام زمان (عج) راضی هستند.

نماینده ولی‌فقیه تصریح کرد: این اقدام مهم آرامش خاطر خانواده‌ها، دانشجویان و دلسوزان را فراهم کرده است.

دیدار مسئولان دانشگاه جامع شهرداری ورامین با امام جمعه موقت

محسن ممیزی به‌همراه معاونان با حضور در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با امام جمعه موقت ورامین نیز دیدار کرد.

حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی ضمن تبریک انتصاب محسن ممیزی به سمت رئیس دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری ورامین، تقویت فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی از جمله درخواست رشته‌های کارشناسی و حتی کارشناسی ارشد و پیگیری ساختمان جدیدالاحداث را خواستار شدند.

‌انتهای پیام/2462/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول