اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر قم:

3 هزار پارکینگ در خیابان شهداء قم احداث می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: در صورت تکمیل شدن پروژه شهید کاظمی 3 هزار پارکینگ در مرکز شهر ایجاد می‌شود که 1.5 برابر تعداد پارکینگ‌های میدان بزرگ امام خمینی خواهد بود.

3 هزار پارکینگ در خیابان شهداء قم احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام سیدمحمد آتش‌زر در جلسه بررسی وضعیت پروژه شهید کاظمی گفت: این پروژه بسیار مهم بوده و می‌تواند نقش موثری در کاهش ترافیک شهری داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر خیابان شهدای قم که به قلب این شهر تبدیل شده، با مشکلات ترافیکی بسیاری روبه‌رو است که پروژه شهید کاظمی می‌تواند در کاهش ترافیک موثر باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم خواستار برگزاری جلسات منظم برای پیگیری پروژه شهید کاظمی شد و بیان داشت: باید کمیته‌ای متشکل از شهرداری، شورای اسلامی شهر و پیمانکار تشکیل شود که کارها را دنبال کرده و از سوی دیگر جلساتی در این سطح هم برگزار شود تا وضعیت پروژه روز به روز مشخص گردد.

حجت‌الاسلام آتش‌‌زر تصریح کرد: متاسفانه پروژه در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارد و باید سریع‌تر عملیات خاکبرداری انجام شده و احداث پارکینگ‌ آغاز شود.

وی عنوان داشت: در صورت تکمیل شدن پروژه شهید کاظمی پارکینگی با ظرفیت سه هزار خودرو در مرکز شهر ایجاد می‌شود که این ظرفیت 1.5 برابر تعداد پارکینگ‌های میدان بزرگ امام خمینی خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد: باید هر چه سریعتر پروژه دنبال شده تا مشکلات ترافیکی موجود برطرف شود.

انتهای پیام/2258/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول