اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هفتم رقابت‌های فوتبال دسته اول جوانان کشور

خورشید قروه در زمین خود غروب کرد/نفت امیدیه به پاس صدرنشین چسبید

تیم خورشید قروه در هفتمین بازی خود در چارچوب رقابت‌های فوتبال باشگاهی جوانان کشور در زمین خود برابر نفت امیدیه تن به شکست دو بر یک داد.

خورشید قروه در زمین خود غروب کرد/نفت امیدیه به پاس صدرنشین چسبید

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، دور رفت مسابقات فوتبال دسته یک باشگاهی کشور در رده سنی جوانان دقایقی پیش با برگزاری یک دیدار در شهرستان قروه استان کردستان پیگیری شد.

خورشید قروه که پیش از این بازی با 12 امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به نفت امیدیه در رده دوم جدول قرار داشت به امید پیروزی و رسیدن به صدر در این بازی به مصاف نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده خود رفت.

نیمه نخست این رقابت با نتیجه تساوی یک یک به پایان رسید اما در نهایت این تیم میهمان بود که توانست با به ثمر رساندن گل دوم و حفظ این نتیجه هر سه امتیاز بازی را از آن خود کند.

به این ترتیب نفت امیدیه هم‌امتیاز با پاس همدان تیم نخست جدول قرار گرفت و خورشید قروه نیز با این شکست در همان امتیاز 12 باقی ماند و به رتبه سوم جدول سقوط کرد.

این مسابقات در 5 گروه 9 تیمی برگزار می‌شود که در گروه پنجم مسابقات علاوه بر این دو تیم پاس همدان، منتظران بندر امام، ولایت تهران،کرمانشاه، صبای قم، پتروشیمی ماهشهر و قرچک ورامین نیز حضور دارند.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک جوانان باشگاه‌های کشور از هر گروه دو تیم به دور نهایی صعود می‌کنند و پس از مشخص شدن 10 تیم پایانی، مسابقات به منظور انتخاب تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر برگزار خواهد شد.

در این مسابقات از هر کدام از گروه‌های پنجگانه نیز دو تیم به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند. در حال حاضر در جدول رده‌بندی بدون احتساب نتایج سایر بازی‌ها پاس همدان و نفت امیدیه با 15 امتیاز صدرنشین هستند و تیم خورشید قروه با شکست امروز به رتبه سوم جدول نقل مکان کرد.

گفتنی است تیم خورشید قروه که در هفته گذشته موفق به پیروزی 3 بر 2 برابر قرچک ورامین شده بود پیش از برگزاری بازی هفتم خود با کسب 4 برد و تحمل 2 باخت، 12 امتیاز به دست آورده بود.

انتهای پیام/79012/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول