اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فریدون‌شهر:

3 روستا در فریدون‌شهر فاقد برق هستند

فرماندار فریدون‌شهر گفت: در حال حاضر سه روستای فاقد برق در شهرستان فریدون‌شهر وجود دارد و مسئولان باید امکانات لازم را در این روستا‌ها فراهم کنند.

3 روستا در فریدون‌شهر فاقد برق هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی سلیمی ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی اردو‌های هجرت با بیان اینکه مسئولان باید در راستای رفع محرومیت‌های مختلف در فریدون‌شهر اقدام کنند، اظهار کرد: فریدون‌شهر یکی از شهرستان‌های با شاخصه‌های گردشگری فراوان است.

وی اضافه کرد: همچنین فریدون‌شهر به عنوان بام ایران تلقی می‌شود و زیر‌ساخت‌های حضور گردشگران باید در این شهرستان فراهم شود.

فرماندار فریدون‌شهر با اشاره به محرومیت‌های مختلف در برخی از روستا‌های شهرستان فریدون‌شهر تصریح کرد: در حال حاضر سه روستای فاقد برق در شهرستان فریدون‌شهر وجود دارد و مسئولان باید امکانات لازم را در این روستا‌ها فراهم کنند.

وی با تاکید بر اینکه همچنین روستای حیران در شهرستان فریدون‌شهر هنوز راه مواصلاتی ندارد، ادامه داد: بسیج سازندگی باید با استفاده از ظرفیت‌های خود زمینه‌های ایجاد تسهیلات مورد نیاز را برای دسترسی مردم در این روستا و این شهرستان فراهم کند.

سلیمی با بیان اینکه 107 روستا در شهرستان فریدون‌شهر وجود دارد، تاکید کرد: در حال حاضر نیمی از این روستا‌ها غسالخانه ندارند و مباحث زیر‌ساختی در بسیاری ازاین روستا‌ها موجود نیست.

وی با اشاره به اینکه همیشه برچسب برخوردار بودن به اصفهان خورده، اما اصفهان با مشکلات بسیاری مواجه است، افزود: توجه ویژه به مشکلات اصفهان باید در دستور کار تمام مسئولان بالا‌دستی قرار گیرد.

انتهای پیام/63004/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول