اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بزرگترین مقام تیمی کشور را کسب کردیم

نادری: فراموش شده‌ایم/ مسئولان بدقولی کردند

کاپیتان اصفهانی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: مسئولان تاکنون به هیچ ‌یک از قول‌های خود برای قهرمانی‌مان عمل نکردند.

نادری: فراموش شده‌ایم/ مسئولان بدقولی کردند

علی نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم ملی در حال حاضر برنامه خاصی ندارد و آقای اکتاویو نیز در کشور حضور ندارد و ما هم تنها در انتظار اتمام بازی‌های لیگ هستیم.

وی تصریح کرد: از حدود یک ماه دیگر اردوی تیم ملی تشکیل می‌شود که باید خود را برای رقابت‌های المپیک ساحلی تایلند که در حدود 6 ماه دیگر برگزار می‌شود آماده کنیم.

کاپیتان اصفهانی تیم ملی فوتبال ساحلی در پاسخ به این سوال که آیا قول‌های مسئولین مبنی بر پاداش به دلیل قهرمانی تیم ملی در رقابت‌های فوتبال ساحلی جام بین قاره‌ای عملی شد یا خیر ادامه داد: تاکنون مسئولین به هیچ‌‌یک از قول‌های خود عمل نکرده‌اند و در این زمینه کماکان منتظریم تا مسئولین هرچه سریعتر پاداش بازیکنان را بدهند.

وی اضافه کرد: در ازای کاری که انجام شده این پاداش را زودتر بدهند بسیار بهتر است چراکه مقامی که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به دست آورد بزرگترین مقام تیمی بوده که ورزش ایران کسب کرده است اما نمی‌دانم چرا به این راحتی این قضیه کم اهمیت جلوه داده می‌شود.

نادری افزود: فدراسیون فوتبال قولی داده که می‌دانیم به هر حال عملی می‌شود اما انتظار ما از مسئولان وزارت ورزش است که نسبت به کاری که انجام داده‌ایم باید پاداشی در خور به ما دهند چراکه بازیکنان فوتبال ساحلی با توجه به اوضاعی که دارند در انتظار این پاداش مسئولین هستند.

وی گفت: هر چه از زمان قهرمانی ما بگذرد مسئولین از تب و تاب آن خارج می‌شوند و همه یادشان می‌رود که چه افتخار بزرگی نصیب ایران شد و قول‌های مسئولین نیز فراموش می‌شود.

کاپیتان اصفهانی تیم ملی فوتبال ساحلی ادامه داد: در هر کاری مدیریت و برنامه‌ریزی باشد موفقیت حاصل می‌شود و خانم شهریاری نیز با ورودش به این رشته در فدراسیون فوتبال توانست برنامه‌ریزی صحیحی را برای موفقیت این رشته انجام دهد.

وی تاکید کرد: به آقای اکتاویو نیز اعتماد شد و نتیجه این اعتماد و تلاش بازیکنان که با تمام وجود بازی کردند حاصلش قهرمانی رقابت‌های فوتبال ساحلی جام بین قاره‌ای شد.

انتهای پیام/63020/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول