اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

نگاه محدود در طرح‌های عمرانی مانع اصلی پیشرفت است

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: نگاه محدود در طرح‌های عمرانی مانع اصلی پیشرفت است.

نگاه محدود در طرح‌های عمرانی مانع اصلی پیشرفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، سیدکاظم اولیایی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بشرویه اظهار داشت: فراهم آوردن شرایط توسعه همه‌جانبه به صورت متوازن برای همه شهرستان‌های استان از مهم‌ترین سیاست‌گذاری‌ها در اجرای فعالیت‌های عمرانی است.

وی تاکید کرد: پروژه‌های عمرانی در هر منطقه باید بر اساس نیاز آن منطقه و در نظر گرفتن سایر جنبه‌های توسعه استان صورت پذیرد.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: داشتن دیدگاه‌های مثبت و زنجیره‌ای که به سمت و سوی توسعه و پیشرفت استان گرایش داشته باشد منجر به توسعه می‌شود.

اولیایی تصریح کرد: در حوزه پروژه‌های عمرانی داشتن نگاه‌ها و رویکردهایی که محدود باشد و بدون توجه پیوند با سایر بخش‌ها و زمینه‌ها طرح‌های عمرانی را عملیاتی کند، مانع بسیار بزرگی در مسیر تحقق پیشرفت است.

داشتن دیدگاه توسعه‌محور در اجرای طرح‌های عمرانی

وی بر داشتن دیدگاهی توسعه‌محورانه در اجرای سایر فعالیت‌ها برای خدمت به جامعه تاکید کرد و افزود: به یقین امکانات و منابع زیربنایی هر منطقه با داشتن نگاه عمیق متولیان صنعت، کشاورزی و سرمایه‌گذاری آن مناطق به ثمر خواهد نشست.

این مسئول اذعان داشت: در یک برنامه‌ریزی صحیح و کلان در ابتدا نقطه هدف باید مشخص شود و تلاش‌ها به سمت ایجاد همسویی و حرکت در محوری مشخص و در مسیر توسعه منطقه صورت پذیرد.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در نظر گرفتن توانمندی‌های و نیازهای شهرستان‌های همجوار و ایجاد صنایع و تاسیسات پیش نیاز و یا پس نیاز این توانمندی‌ها در سرمایه‌گذاری‌ها نه تنها موجب ایجاد زنجیره و چرخه‌ای از تولید در سطح استان می‌شود بلکه بسیاری از هزینه‌های تولید و تهیه مایحتاج ضروری را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/69006/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول