اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندر آستارا:

برگزاری پخش زنده دعای ندبه آستارا از شبکه یک سیما

امام جمعه بندر آستارا گفت: دعای ندبه روز جمعه 22 آذر جاری آستارا از شبکه یک سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

برگزاری پخش زنده دعای ندبه آستارا از شبکه یک سیما

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، کاظم حافظ‌نیا ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری دعای ندبه این شهرستان اظهار کرد: دعای ندبه در جمعه هفته جاری به صورت زنده از شبکه یک صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.

وی افزود: هر هفته در مساجد مختلف این شهر مرزی دعای ندبه با حضور مومنان و عاشقان حضرت صاحب الزمان(عج) برگزار می‌شود.

امام جمعه آستارا از مردم این بندر مرزی به عنوان مردمانی دیندار و ولایت‌مدار نام برد و گفت: به دلیل پخش مستقیم دعای ندبه این هفته از شبکه یک صدا و سیما بهترین فرصت است که این دینداری و ولایت‌مداری به رخ ایرانیان و جهانیان کشانده شود.

وی برگزاری دعای ندبه در مناطق مختلف کشور را نشانه علاقه‌مندی مردم به امام زمان (عج) دانست و یادآور شد: مردم ایران بی‌صبرانه منتظر قیام منجی عالم بشریت هستند تا با آمدنش جهان پر از عدل و داد شود.

حافظ‌نیا تصریح کرد: برگزاری دعای ندبه مقدمه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) است و این برنامه‌ها باید با شکوه خاصی برگزار شود.

وی با بیان اینکه برگزاری دعای ندبه بندر آستارا با نحو مطلوب نیازمند همکاری مسئولان و مردم است، یادآور شد: ارگان‌ها و نهادهای دولتی دست به دست هم داده و این برنامه را به نحو شایسته برگزار کنند.

به گزارش فارس، دعای ندبه این هفته جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا با سخنرانی حجت‌الاسلام مصطفی جان‌نثاری و مداحی حاج کاظم احمدی در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول