اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیری در گفت‌وگو با فارس:

آقای خسوس لطفا فیلم بازی دبیری و حفاری را ببینید

مالک باشگاه دبیری تبریز گفت: بازی تیم دبیری مقابل حفاری خوزستان بهترین عملکرد تیم دبیری از لحاظ فنی بود.

آقای خسوس لطفا فیلم بازی دبیری و حفاری را ببینید

افشین دبیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: دیدار دو تیم دبیری تبریز با حفاری خوزستان، بازی دو تیم بالای جدولی بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و هر دو تیم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

وی افزود: کادر فنی تیم دبیری برای هر دو نیمه بازی برنامه‌ریزی کرده و از لحاظ فنی برتری با تیم دبیری بوده و شاهد یکی از بهترین بازی‌های تیم دبیری در فصل اخیر بودیم.

افشین دبیری در مورد تساوی نیمه نخست تیمش ابراز داشت: در نیمه اول تیم ما موقعیت‌های فراوانی را به دست آورد، اما دروازه‌بان تیم حفاری با عملکرد استثنایی خود مانع از ورود توپ‌ها به دروازه تیمش شد، اما در نیمه دوم دقت در ضربات بازیکنان دبیری تبریز افزایش یافته و تیم دبیری به برتری 5 بر 3 دست یافته تا ضمن صدرنشینی، انتقام فصل گذشته خود در تبریز را نیز از این تیم گرفته باشد.

وی در مورد بهترین بازیکنان تیمش گفت: تک تک بازیکنان تیم دبیری در بازی مقابل حفاری ستاره بودند و با تعصب و غیرت خود موجبات پیروزی در این بازی را فراهم آوردند.

افشین دبیری از تماشاگران تیمش نیز تشکر کرده و  عنوان کرد: با وجود اینکه این بازی به صورت زنده از سیمای مرکز سهند پخش شد اما شاهد بودیم که بیش از دو هزار نفر در سالن مسابقه حضور داشتند و تعداد زیادی نیز پشت درب‌های بسته راهی به سالن مسابقه نیافتند که من از همه این عزیزان تشکر می‌کنم و  باید  عنوان کنم که تیم دبیری تبریز بهترین تماشاگران ایران را دارد که فقط به تشویق تیم خود می‌پردازند و به ما نیز دلگرمی می‌بخشند.

آقای خسوس  فیلم بازی را ببینند

مدیر عامل سابق باشگاه دبیری تبریز با انتقاد از سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: سئوال من از آقای افتخاری و خسوس این است که حق  تیم صدرنشین لیگ برتر فوتسال کشور تنها یک بازیکن در تیم ملی است که آن هم از تیم ملی خداحافظی کرد.

وی بیان کرد: سرمربی تیم ملی فوتسال ایران باید بازی‌های تیم‌های بالای جدول را از نزدیک تماشا کنند و من از وی می‌خواهم لااقل فیلم بازی دبیری تبریز با حفاری خوزستان را نگاه کنند.

مالک باشگاه دبیری تبریز در مورد بازی بعدی تیمش مقابل تاسیسات دریایی گفت: با وجود اینکه تنها با یک تساوی قهرمان نیم فصل می‌شویم اما برای برد به مصاف تیم خوب و جوان تاسیسات دریایی می‌رویم تا فاصله سه امتیازی خود را از تیم دوم جدول حفظ کرده و در حاشیه امنیتی قرار داشته باشیم.

افشین دبیری با تقدیر از نواداد مدیرکل صدا و سیما مرکز آذربایجان‌شرقی گفت: پخش زنده مسابقات فوتسال تا کنون میسر نشده بود و با مساعدت آقای نواداد و تلاش اکیپ صدا و سیما شاهد  پخش زنده مسابقات فوتسال بعد از فوتبال و والیبال شدیم و امیدواریم این روند در هفته‌های آتی نیز تداوم یابد.

تیم فوتسال دبیری تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال کشور با نتیجه 5 بر 3 تیم حفاری خوزستان را شکست داده و با 30 امتیاز به صدرنشینی خود  در صدر جدول تداوم بخشید.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول