اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم والیبال شهرداری تبریز:

انتظار بازی بهتری مقابل تیم کاشان داشتیم

مربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: انتظار بازی بهتری را از تیم شهرداری داشتیم، اما در حد و نشان خود بازی نکرده و در نهایت بازی را واگذار کردیم.

انتظار بازی بهتری مقابل تیم کاشان داشتیم

عادل بناکار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در بازی مقابل تیم کاشانی با توجه به پیروزی برابر پیکان، انتظار بازی بهتری را از تیم شهرداری داشتیم، اما در حد و نشان خود بازی نکرده و در نهایت بازی را  واگذار کردیم.

وی افزود: پیش از بازی آقای معدنی با بازیکنان صحبت کرده بود تا نتیجه بازی پیکان موجب غرور بازیکنان ما نشود، اما در روز بد ما حریف نیز خیلی خوب بازی کرد و در سه ست به برتری برابر شهرداری تبریز دست یافت.

بازیکن دهه شصت تیم والیبال آذربایجان‌شرقی گفت: از شش بازیکن تیم باریج اسانس، پنج بازیکن ملی‌پوش بوده و جزو بهترین‌های والیبال ایران هستند، اما این دلیلی برای عملکرد ضعیف بازیکنان ما در این بازی خارج از خانه نیست.

اختلاف تیم‌ها کاهش یافته است

بناکار از کاهش سطح تیم‌های والیبال ایران  خبر داد و تصریح کرد: نتایج روز گذشته به خوبی نشان داد که دیگر هیچ تیمی در حاشیه امنیت نیست و چه  کسی فکر می‌کرد تیم کاله برابر بانک کشاورزی و یا پیکان برابر آلومینیوم هرمزگان مغلوب شوند.

وی افزود: در لیگ والیبال ایران فاصله بین تیم‌ها بسیار کاهش یافته و امروز تیمی برنده است که بیشتر تلاش کند و از موقعیت‌های خود در میدان به نحو احسن استفاده کند.

مربی تیم والیبال شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: بعد از دو بازی خارج از خانه در هفته هشتم میزبان تیم سایپا می‌باشیم و مصمم به پیروزی در این بازی هستیم.

نباید سایپا را دست‌کم گرفت/ هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد

وی افزود: سایپای امسال با سایپای سال‌های  گذشته بسیار متفاوت است و تیمی جوان و جنگنده می باشد  و نباید به هیچ وجه این تیم را دست‌کم گرفت و برای کسب هر سه امتیاز این بازی به مصاف نماینده استان البرز خواهیم رفت.

بناکار هدف باشگاه شهرداری تبریز را قرار گرفتن بین هشت تیم اول ذکر کرده و  گفت: در جدول رده‌بندی به سبب کمتر شدن فاصله تیم‌ها با یک پیروزی چند پله صعود و با یک شکست چند رتبه سقوط کرده و هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد.

وی هدف اصلی باشگاه شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال کشور را صعود به مرحله پلی آف  ذکر کرد.

تیم والیبال شهرداری تبریز بعد از پیروزی 3 بر 2 در تهران مقابل پیکان، روز گذشته در کاشان با نتیجه 3 بر صفر مغلوب باریج اسانس این شهر شده و در هفته هشتم در تبریز میزبان سایپای البرز می باشد.

تیم شهرداری تبریز با 10 امتیاز تیم ششم جدول بوده و سایپا نیز با 4 امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

انتهای پیام/60001/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول