اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دادستان کاشمر

9500 مترمربع از اراضی ملی در کاشمر رفع تصرف شد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشمر گفت: با حضور دادستان این شهرستان 9 هزار و 500 مترمربع از اراضی ملی در این شهرستان رفع تصرف شد.

9500 مترمربع از اراضی ملی در کاشمر رفع تصرف شد

غلامرضا ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: این اراضی در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برخورد جدی و قانونی با متصرفان اراضی ملی، از دست آنان خارج شد.

وی با اشاره به اینکه واحد حفاظت اراضی اداره راه و شهرسازی کاشمر با شناسایی متجاوزان به اراضی ملی نسبت به رفع تصرف اراضی اقدام می‌کند، افزود: پس از تحقیق و بررسی‌های لازم پرونده‌های تصرفی پلاک 4 هزار و 645 فرعی از 3 هزار و 27 اصلی در دستور کار قرار گرفت و با حضور دادستان نیز ساخت و سازهای انجام شده در این زمین‌ها تخریب و اراضی تصرف شده آزاد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشمر با بیان اینکه دیوار احداثی یک قطعه زمین 5 هزار متری که بیش از این نیز دستور توقف عملیات ساخت و ساز به فرد متصرف ابلاغ شده بود با دستور دادستان تخریب شد، گفت: یک قطعه زمین 500 متری نیز در مرحله دیوارچینی و یک قطعه زمین 4 هزار متری که در ظاهر نهال‌کاری و زراعت شده بود، تخریب و رفع تصرف شد.

ابراهیمی با بیان اینکه فعالیت مستمر واحد حفاظت از اراضی ملی با هدف پیشگیری از تخلفات قانونی و سوء‌استفاده سودجویان و جلوگیری از خسارت به اموال بیت‌المال است، تصریح کرد: با انجام مذاکرات با دادستان کاشمر مقرر شد از این پس تمامی تصرفات در مرحله اولیه تصرف پس از شناسایی تخریب و رفع تصرف شود.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول