اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج دانشجویی سمنان:

دانشجو شخصیتی متعادل باشد/ دانشجوی انقلابی افراطی نیست

رئیس بسیج دانشجویی سمنان گفت: دانشجو باید شخصیتی متعادل باشد؛ چرا که دانشجوی انقلابی افراطی نیست.

دانشجو شخصیتی متعادل باشد/ دانشجوی انقلابی افراطی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، داریوش جلالی ظهر امروز در مراسم هفته بسیج دانشجویی که به همت بسیج دانشجویی پیام نور در سالن دفاعیه دانشگاه پیام نور گرمسار برگزار شد، اظهار کرد: دانشجو اهل علم است و باید این مأموریت اصلی خود را به خوبی اجرا کند.

وی به فرموده مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: دانشجو قدرت فکر، تجزیه و تحلیل دارد و موضوعات را بررسی می‌کند و در عبادت پیشتاز است.

رئیس بسیج دانشجویی سمنان تصریح کرد: بصیرت شاخصه بسیجی است؛ یعنی اینکه دانشجو باید به آنچه در مسائل کشور اتفاق می‌افتد، آگاهی داشته باشد و آن را رصد کند.

جلالی به فرموده مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: دانشجو مجاهد است؛ یعنی تلاش می‌کند و در ضمن تحرک دارای نظم خاصی است و در واقع دانشجو شخصیتی متعادل بوده و افراطی نیست.

وی با بیان اینکه دانشجوی بسیجی باید در دانشگاه و در مسائل علمی پیشتاز باشد، تأکید کرد: دانشجو نباید جز هیچ جریان فکری باشد که او را از تولید علم باز دارد.

رئیس بسیج دانشجویی سمنان تصریح کرد: دانشجوی مسلمان در فکر آباد کردن دنیا است و با هدف کمک به محرومان به اردوهای جهادی می‌پردازد و دنیا را وسیله‌ای برای آخرت خود می‌داند.

انتهای پیام/2249/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول