اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی نونهالان

میکائیلی مربی تیم ملی کشتی فرنگی شد

مربی سازنده و با دانش کشتی فرنگی استان قم از سوی فدراسیون کشتی کشورمان به عنوان مربی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان معرفی شد.

میکائیلی مربی تیم ملی کشتی فرنگی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حضور درخشان کشتی‌گیران قمی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف سال‌های اخیر علاوه بر توفیقات ارزنده‌ای که در قالب مدال‌های رنگارنگ و سکوهای اول تا سوم میادین داخلی و برون‌مرزی نصیب کشتی و ورزش قم کرده، توانمندی و قابلیت‌های بالای مربیان کشتی قم را نیز به خوبی نمایان کرده است.

اکنون قم در کشتی یکی از استان‌های موفق و سازنده کشور محسوب می‌شود و کشتی‌گیران قمی به واسطه برخورداری از دانش مربیان جوان و با تجربه خود حضور درخشانی در پیکارهای مختلف اعم از لیگ، قهرمانی کشور و میادین بین‌المللی دارند.

حالا با توجه به این موفقیت‌ها یکی از بهترین مربیان حال حاضر کشتی استان قم از سوی فدراسیون کشتی به عنوان مربی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نونهالان انتخاب شده است تا بعد از عملکرد خوب تیم قم با هدایت وی در مسابقات نونهالان کشور، در تیم ملی نیز دانش خود را به استعدادهای آینده‌دار کشتی کشور عرضه کند.

این مربی ارزشمند روح‌الله میکائیلی از مربیان بسیار پرتلاش و باسابقه ورزش قم در رشته‌ کشتی است که با استفاده از تجربه و دانش وی موفقیت‌های ارزنده‌ای در مسابقات مختلف کشتی فرنگی کشور در رده‌های سنی مختلف نصیب ورزش استان قم شده است.

پس از تربیت نوجوانان و جوانان مستعد برای عضویت در تیم‌های کشتی قم در سطح استان و همچنین رقابت‌های کشوری، علاوه بر اینکه استعداد و توانمندی کشتی قم به نمایش گذاشته شد، روح‌الله میکائیلی نیز به خوبی قابلیت‌های خود را در مربیگری کشتی فرنگی به نمایش گذاشت.

در واقع پس از موفقیتی که در مسابقات قهرمانی کشور حاصل شد و همچنین توانمندی بالایی که کشتی‌گیران رشته فرنگی قم در جدال با چهره‌های مطرح استان‌های مختلف به نمایش گذاشته‌اند، میکائیلی نیز موجب اعتبار کشتی قم در بخش مربیگری شده است.

بر همین اساس مسئولان فدراسیون کشتی و کارشناسانی که از نزدیک وی را زیر نظر داشتند، به این نکته پی بردند که روح‌الله میکائیلی از دانش و تجربه خوبی در این رشته برخوردار است و از مربیان مستعد کشتی فرنگی کشور به شمار می‌رود.

از آغاز تمرینات تیم ملی کشتی رده سنی نونهالان کشورمان که با شرکت افراد دعوت شده از برترین‌های مسابقات قهرمانی کشور در قالب اردوی بستر‌سازی انجام می‌پذیرد، روح‌الله میکائیلی در کنار دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی نونهالان حضور می‌یابد.

میکائیلی در حالی از امروز در اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشورمان حضور می‌یابد که مردادماه امسال یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی جوانان کشتی فرنگی در بلغارستان بود و با تیم ملی به مقام سوم جهان دست یافت.

وی در کنار محسن سوریان از تهران، موسی طباطبایی از مرکزی، مجید جهاندیده از تهران و علی قیطاسی از خوزستان یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان است و اردوی تیم ملی نونهالان از امروز به مدت یک هفته در خانه شماره 2 کشتی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول