اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران:

جز فوتبال شغل خاصی ندارم/سربازی دغدغه ملی‌پوشان است

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با اشاره به اینکه با مدرک کارشناسی ارشد در حال حاضر جز فوتبال شغل خاصی ندارم، گفت: یکی از مهم‌ترین بحث‌های ملی‌پوشان هم‌اکنون بحث نظام وظیفه و خدمت سربازی است.

جز فوتبال شغل خاصی ندارم/سربازی دغدغه ملی‌پوشان است

پیمان حسینی که چندی پیش به همراه دیگر ملی‌پوشان فوتبال ساحلی با غلبه بر روسیه قهرمان مسابقات جام بین قاره‌ای شدند، در حاشیه سفر به آمل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در این شهرستان اظهار داشت: توانستیم با درخشش ملی‌پوشان در مسابقات بین قاره‌ای باعث اعتلای نام بلندآوازه ایران اسلامی شده و دست پر به میهن بازگردیم.

وی در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس در مورد مسائل شغلی که بیشتر بازیکنان ملی‌پوش با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و وعده وعیدهای مسئولان ارشد یادآور شد: به عنوان یک نمونه از اعضای تیم ملی 30 سال سن دارم، تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی کشاورزی منابع طبیعی و جنگلداری در دانشگاه چالوس به پایان رساندم و در حال حاضر جز فوتبال شغل خاصی ندارم.

حسینی تصریح کرد: شرایط کاری برای همه ما به همین صورت است و مسئولان وعده دادند تا بیشتر شهرها بازیکنان‌شان را در ارگان‌های دولتی به‌کارگیری کنند، ما نیز امیدوارم این وضعیت برای همه فوتبالیست‌های ساحلی ایجاد شود.

حسینی متذکر شد: شرایط شغلی دیگر بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی نیز مطلوب نیست البته مسئولان قول دادند در این زمینه برنامه‌های مورد نظرشان را اجرایی کنند و ما هم منتظر تصمیم آنها هستیم.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اینکه هرچند کفاشیان اعلام کرده به دلیل کمبود بودجه پاداش‌ خاصی را برای ملی‌پوشان فوتبال ساحلی در نظر ندارد با این وجود وضعیت اختصاص پاداش‌های‌تان که در مسابقات جهانی به کسب افتخار بزرگی دست زدید چگونه است، گفت: شنیده می‌شود صحبت‌هایی در این زمینه از سوی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان شده که قصد دارند در مراسم ویژه‌ای از ملی‌پوشان فوتبال ساحلی کشورمان که با غلبه بر روسیه قهرمان مسابقات بین قاره‌ای فوتبال ساحلی شدند قدردانی کنند، باید دید این مراسم چه زمانی و کجا برگزار می‌شود و بعد آن می‌توانیم در مورد برگزاری‌اش و چگونگی پاداش‌ها نظر دهیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در پایان با بیان دیگر دغدغه ملی‌پوشان عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین بحث‌های ملی‌پوشان فوتبال ساحلی مسئله نظام وظیفه و خدمت سربازی است که در این باره نیز شنیده شده اقداماتی انجام شد و امیدواریم شرایط مطلوبی برای بهتر کار و تمرین کردن ملی‌پوشان فراهم شود.

انتهای پیام/86012/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول