اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیامی

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان درگذشت مادر شهید بروجردی را تسلیت گفت

در پی درگذشت مادر شهید بروجردی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان پیام تسلیتی صادر کرد.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان درگذشت مادر شهید بروجردی را تسلیت گفت

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد در پیام تسلیت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان به مناسبت درگذشت مادر شهید بروجردی آمده است: مادران والا مقام شهدا بسان صدف‌هایی هستند که در وجود شهدا جز در دامان پاکشان مجال پرورش نمی‌یافت.

در ادامه این پیام آمده است: شیرزنانی که زیباترین جلوه‌های صبر زینب و ام‌البنین (س) در زمان ما، جز در وجود آنان جای دیگری برای تجلّی و ظهور نیافته است، آنان که خود در عفت، حیا، ایثار، غیرت و ولایت‌مداری الگویشان بانوی دو عالم، حضرت زهرا (س) بود و به فرزندان عزیزشان نیز شیرِ غیرت و مردانگی، ولایت‌مداری، ایثار و وفاداری و جانبازی و شهادت در راه ولایت را نوشاندند.

در پیام تسلیت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان به مناسبت درگذشت مادر شهید بروجردی آمده است: مادرِ شهید والامقام محمد بروجردی نیز یکی از این مادران بود که فرزند برومند شهیدش مسیح کردستان شد و تا ابد نام خود را بر سینه تاریخ پر افتخار این ملت جاویدان کرد.

در ادامه این پیام آمده است: اینک چنان مادری برخوان «عند ربهم یرزقون» فرزند بزرگوارش مهمان است و روح مطهرش در جوار رحمت حق آرمیده است.

جامعه اسلامی دانشجویان درگذشت مادر والا مقامِ شهید محمد بروجردی را به خانواده های معزز شهدا، وابستگان، همشهریان و عموم مردم شریفِ لرستان و همۀ آنان که عشقِ شهادت و شهدا در وجودشان می‌جوشد، تسلیت گفته و علو درجات و غفران و رحمت الهی را برای آن مرحومه از درگاه خداوند منّان خواستار است.

انتهای پیام/2304/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول