اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد

تشکیل کمیته فنی اشتغال برای نظارت بر اجرای 23 هزار شغل در اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از تشکیل و نظارت فنی کمیته امداد استان و ایجاد فرصت اشتغال برای 23 هزار مددجو در سال‌جاری خبر داد.

تشکیل کمیته فنی اشتغال برای نظارت بر اجرای 23 هزار شغل در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی در بازدید از طرح‌های اشتغالزا در اردبیل، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 23 هزار طرح خودکفایی تحت نظارت کمیته‌ امداد استان قرار گرفته‌اند که کارشناسان متخصص و مجرب این نهاد هر دو ماه یکبار این طرح‌ها را مورد بازدید فنی قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون حدود 30 هزار مورد بازدید فنی و کارشناسی از طرح‌های خودکفایی به عمل آمده و مشاوره‌های فنی و تخصصی برای بهبود وضعیت کسب و کار به مجریان طرح‌ها ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خاطرنشان کرد: کمیته‌ امداد در قالب اجرای طرح‌های خودکفایی و پرداخت تسهیلات از محل منابع امدادی و همچنین منابع بانکی زمینه اشتغال خانواده‌ها را فراهم آورده و با نظارت‌های مستمر بر طرح‌های ایجاد شده در راستای پایداری طرح و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه نقش مهمی را ایفا می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه نظارت و بازدید از طرح‌های اشتغالزایی موجب اجرای صحیح طرح‌ها و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان می‌شود، اضافه کرد: اشتغال پایدار و همچنین ایجاد فضایی مناسب برای کسب و کار می‌تواند خانواده‌های نیازمند را به مرز خوداتکایی نزدیک کرده و تا حد بسیاری میزان مراجعات آنان را به کمیته‌ امداد کاهش دهد.

زلالی بیان داشت: کمیته‌ امداد علاوه بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی شغلی، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و نظارت بر طرح‌های خودکفایی، خدمات گسترده دیگری را نیز جهت توانمندسازی به مددجویان ارائه می‌دهد.

وی یادآور شد: ایجاد بازار کار برای فروش محصولات مددجویان تحت حمایت از دیگر اقداماتی است که جهت توانمندسازی و خودکفایی به آنان ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته‌ امداد استان با بیان اینکه نظارت بر طرح‌های خودکفایی در سه مرحله‌ قبل، حین و پس از اجرای طرح است، تصریح کرد: تلاش ناظران و مشاوران طرح‌های نظارتی در جهت کارآفرینی و ایجاد انگیزه برای ادامه کار است تا از این طریق موجبات اشتغال سایر افراد نیز فراهم شود.

انتهای پیام/62001/‌ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول