اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

با برگزاری تظاهرات

نیروهای پلیس‌ مصر «قانون تظاهرات» را به چالش کشیدند

ده‌ها تن از نیروهای پلیس مصری برای افزایش حقوق خود در قاهره تظاهرات کردند تا به این وسیله قانون تظاهرات را به چالش بکشند.

نیروهای پلیس‌ مصر «قانون تظاهرات» را به چالش کشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، ده‌ها تن از نیروهای پلیس مصر که برای افزایش حقوق خود تظاهرات کرده بودند، مسیر تظاهرات را تغییر دادند تا به این وسیله قانون تظاهرات را به چالش بکشند که خود افراد پلیس مسئولیت اجرای آن را بر عهده دارند.

در حدود 200 نیروی پلیس در قاهره مجوز گرفته بودند که در محل باشگاه پلیس در این شهر تظاهرات کنند و از مسئولان درخواست کنند که دستمزد آنها را افزایش دهند.

این افراد هنگامی که هیچ پاسخی از مسئولان نشنیدند به سمت ساختمان وزارت کشور حرکت کردند که این تغییر مسیر بر خلاف قانون تظاهرات است.

در قانون تظاهرات آمده است که مسیر تظاهرات باید از قبل اعلام شود و تظاهرات کنندگان نباید از مسیر خارج شوند.

منابع امنیتی گفتند که تظاهرات‌کنندگان قبل از حرکت به سمت ساختمان وزارت دفاع موانع آهنی را به سمت همکاران خود از نیروهای امنیتی هل داده بودند.

تظاهرات نیروهای پلیس در شرایطی صورت می‌گیرد که تعداد زیادی از فعالان به اتهام نقض قانون تظاهرات که ماه گذشته به تصویب رسیده بود دستگیر شدند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول