اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده:

کمبود امکانات فیزیکی نباید مانع رشد علمی دانشگاه‌ها شود

فرماندار شهرستان لنده در ادامه به لزوم فراهم کردن امکانات و زمینه‌های پیشرفت علمی‌، اقتصادی و سیاسی دانشجویان اشاره کرد و گفت: کمبود امکانات فیزیکی نباید مانع رشد علمی دانشگاه‌ها شود.

کمبود امکانات فیزیکی نباید مانع رشد علمی دانشگاه‌ها شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید‌یدالله فاطمیان ظهر امروز در بازدید از دانشگاه پیام نور با اشاره به نقش دانشگاه در جوامع اظهار داشت: دانشگاه‌ منبع تغییر و تحول در جوامع بوده و پیشرفت و ترقی جوامع را با رشد علمی و فنی تضمین کرده ‌است.

وی از دانشگاه به عنوان کانون تفکرات و مرکز هدایت افکار آحاد جامعه یاد کرد و افزود: دانشگاه با تراوش اندیشه‌های نو و تازه جامعه را به سمت تعالی و پیشرفت هدایت کرده و روحیه اندیشه‌ و تفکر را در جامعه نهادینه می‌کند.

فرماندار لنده در ادامه با اشاره به وضعیت فیزیکی و ساختاری دانشگاه پیام نور لنده گفت: دانشگاه‌ پیام نور مرکزی باید علاوه بر تأمین زیرساخت‌های آموزشی در دانشگاه‌ها، با رفع معایب ساختاری آن باید روحیه و نشاط را در دانشجویان به وجود آورده و شوق و اشتیاق علم‌آموزی را در آن‌ها زنده کند. 

فاطمیان با انتقاد از روند ساخت سایت اداری و آموزشی دانشگاه پیام نور واحد لنده تصریح کرد: تعطیلی پروژه سایت اداری و آموزشی دانشگاه‌ پیام نور به یک معضل تبدیل شده و مسئولان باید هر چه سریع‌تر نسبت به این مهم اقدام جدی انجام دهند.

وی با اشاره به هجوم گسترده جنگ نرم دشمن در جامعه گفت: برگزاری نشست‌ها و گفتمان‌های بصیرت افزایی در دانشگاه‌ها یکی از ضروریات اصلی بوده و باید ابعاد مختلف جنگ نرم برای دانشجویان تبیین و راه‌های مقابله با آن آموزش داده شود.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده با بیان این‌که ظرفیت علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها نباید مورد غفلت واقع شود افزود: چشم‌انداز 20 ساله نظام جمهوری اسلامی بر اساس تحقیق و پژوهش‌هایی استوار بوده که تحول عظیمی در علم، فرهنگ، اقتصاد، اجتماع، سیاست و ... به وجود خواهد آورد.

فاطمیان یادآور شد: موقعیت شناسی همراه با بصیرت آگاهی زمینه رشد و تحول را در دانشجویان ما تقویت کرده و مسیر توسعه و پیشرفت را برای ما هموار می‌سازد.

وی افزود: چراغ راه‌ برای دانشجویان فرمایشات مقام معظم رهبری و بالابردن بصیرت و آگاهی و شناخت حق از باطل است.

فرماندار شهرستان لنده در ادامه به لزوم فراهم نمودن امکانات و زمینه‌های پیشرفت علمی ، اقتصادی و سیاسی دانشجویان اشاره کرد و گفت: کمبود امکانات فیزیکی نباید مانع رشد علمی دانشگاه‌ها شود.

انتهای پیام/82013/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول