اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت لنده:

دشمن از تفکر اسلامی در دانشگاه‌ها هراسناک است

امام جمعه موقت لنده با اشاره به حساسیت دانشگاه‌ها گفت: دشمن از اسلامی شدن دانشگاه‌های ما هراسناک بوده و برای انحراف در این مسیر توطئه‌های بسیاری از جمله تهاجم فرهنگی را طراحی و اجرا کرده است.

دشمن از تفکر اسلامی در دانشگاه‌ها هراسناک است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا ظهر امروز در بازدید از دانشگاه پیام نور لنده به روز دانشجو اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در طول 35 سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد به دنبال انحراف فکری و اندیشه‌ای در جوانان ما بوده‌اند.

وی افزود: دشمنان اسلام و ایران برای حذف اعتقادات دینی و اندیشه‌های اسلامی از دانشگاه‌ها تلاش بسیاری کرده و امروزه هنوز هم به دنبال آن هستند.

امام جمعه موقت لنده گفت: دانشگاه‌های ما تولید علم را همراه با تقویت معنویت در دانشگاه‌ها به دست آورده و امروز به عنوان علم‌داران علم و معنویت در جهان هستند.

‌الهی‌نیا تصریح کرد: ضمیر دانشجو پاک و با اصلت است و دشمن می‌خواهد با ایجاد تفرقه و جدایی و شک و تردید در دانشجو، هدف انقلابی دانشجویان را منحرف و او را از ارزش‌های دینی و انقلاب خود دور سازد.

امام جمعه موقت شهرستان لنده با اشاره به پیشرفت‌های علمی و تحصیلی دانشجویان ایران اسلامی گفت: فکر و اندیشه با بصیرت مختص دانشجویان بوده و دشمن با هر اقدام به موقع و اندیشمندانه دانشجوی ایران سیلی محکمی خورده و شکست را متحمل شده‌ است.

وی به فعالیت‌های دانشجویان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: حجاب از مقوله‌هایی است که امروز دانشگاهیان ما باید با رعایت آن ظرفیت معنوی خود را بالا ببرند.

‌الهی‌نیا افزود: حجاب مختص خواهران به تنهایی نبوده و هر دانشجو یا شخص عادی باید آن را رعایت کند.

وی برگزاری نشست‌های حجاب و عفاف را در دانشگاه‌ها ضروری دانست و گفت: خواهران دانشجو با حفظ حجاب اسلامی خود در دانشگاه‌ها می‌توانند مشت محکمی بر دهانه سردمداران تهاجم فرهنگی غرب بزنند.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده خاطر نشان ساخت: دانشگاه‌های اسلامی وظایف مختلف و متعدد دیگری نیز دارند که می‌توان به ترویج سبک زندگی دینی و اسلامی و جایگزین کردن آن با فرهنگ غربی اشاره کرد.

‌الهی‌نیا در ادامه به بیان این‌که دانشجو منشأ تحول و تحرک در جامعه است یادآور شد: دانشجویان با حضور پر صلابت و با اقتدار خود در عرصه‌های مختلف و از جمله پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس جهان افتخارات بسیاری را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده‌اند.

وی به لزوم بصیرت افزایی و بیداری دانشجویی اشاره کرد و گفت: در مقاطع مختلف و برهه‌های زمانی آگاهی و بصیرت و بیداری و جنبش دانشجویان به همگان ثابت شده است.

الهی‌نیا در ادامه به نقش تعیین کننده دانشجویان در برخی از تحولات سیاسی کشور گفت: دانشجویان باید با تفکر و اندیشه‌ناب خود بتوانند جهت دهی مثبتی را به جامعه بدهند و نگذارند اندیشه‌های غلط به دانشگاه‌ها رسوخ کند.

انتهای پیام/82013/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول