اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نطنز خبر داد

کشف 373 کیلوگرم مواد مخدر در نطنز

فرمانده انتظامی نطنز گفت: ماموران انتظامی شهرستان در هشت ماه گذشته موفق شدند مقدار 373 کیلو انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.

کشف 373 کیلوگرم مواد مخدر در نطنز

علی بنی‌آدمی در حاشیه جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به عملکرد پلیس در حوزه مواد مخدر در هشت ماه گذشته گفت: در این مدت 373 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس کشف شده است.

وی با اشاره به افزایش 13 درصدی دستگیری توزیع‌کنندگان، حمل‌کنندگان مواد مخدر در هشت ماه گذشته، اظهار کرد: در این مدت 152 مرد و چهار زن از توزیع‌کنندگان مواد مخدر دستگیر و به مقام قضایی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی نطنز تصریح کرد: تاکنون 23 طرح محلی و سه طرح منطقه‌ای برای برخورد با توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان نطنز اجرا گردیده و تعداد 161 فقره پرونده قضایی تشکیل و یک دستگاه خودرو، 137 عدد فشنگ، 25 عدد بافور و 82 عدد پایپ کشف و ضبط شده است.

وی بر لزوم آگاه‌سازی جامعه در خصوص مضرات مصرف مواد مخدر تاکید کرد و آن را عاملی برای کاهش مصرف این مواد دانست.

بنی‌آدمی با اشاره به مضرات مصرف مواد مخدر صنعتی ابراز داشت: پیش‌گیری از مصرف این مواد با انجام اقدامات فرهنگی بسیار ضروری است که در این زمینه خانواده‌ها می‌توانند بسیار تأثیرگذار باشند.

وی با اشاره به اینکه مصرف مواد مخدر صنعتی با تمایلات تحرک‌زایی و لذت‌جویی همراه است، گفت: مصرف این مواد تهدیدی جدی برای امنیت اجتماعی مردم است.

انتهای پیام/63025/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول