اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

اسامی راه‌یافتگان به مرحله سوم اعطای مدرک تخصصی به حافظان

اسامی 27 نفر از افراد راه‌یافته به مرحله سوم، هشتمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن از سوی سازمان دارالقرآن اعلام شد.

اسامی راه‌یافتگان به مرحله سوم اعطای مدرک تخصصی به حافظان

به گزارش خبرگزاری فارس، شرکت‌کنندگان در مرحله دوم آزمون شفاهی هشتمین دوره از اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم می‌توانند از ساعت 17 امروز 17 آذرماه با مراجه به سایت تلاوت با وارد کردن نام و نام‌خانوادگی و همچنین استان خود از وضعیت نتیجه آزمون مطلع شوند.

بنا بر این گزارش، از بین 800 نفر از شرکت‌کنندگان در دومین مرحله از آزموزن‌های اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن، 27 نفر به مرحله سوم راه یافتند که اسامی آنها به شرح ذیل است.

محمد مقدسی اقدم از اردبیل، روح‌الله حیدری از اصفهان، عبدالصمد مرزوقی از البرز، محمدحسن واعظی منفرد از بوشهر، محمدرضا شیبانی، منصور قصری زاده، منی اولیابک و ریحانه رحمانی از جنوب شرق تهران، محمدمهدی رجبی از خراسان رضوی، علی ظفری‌فر از خوزستان، رقیه مرادلو از زنجان، پریناز اصغری اقدم و فاطمه علیان‌نژادی از شمال شرق تهران، زهره حیدری از فارس، سعید علی اکبری کلیشمی از قزوین، هادی تکیه، سجاد واعظی منفرد، سمیه کدخدایی و زهرا کاشی زاده از قم، علیرضا شاه‌فضل قمصری و زینب تونئی از کاشان، محمدعرفان سلیمی از کردستان، جواد شاهینی از گلستان، پیمان ایازی و رقیه رضایی از مازندران، راضیه شریفی از مرکزی، حوا آسن از هرمزگان.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول