اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرمانشاه:

امام موسی‌کاظم (ع) معنای کامل صبر و شکیبایی بودند

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: امام موسی کاظم (ع) از جمله امامانی بودند که در مقابل ظلم‌ها و فشارهای نظام حکومتی آن دوران صبر و شکیبایی پیشه می‌کردند.

امام موسی‌کاظم (ع) معنای کامل صبر و شکیبایی بودند

آیت‌الله محمد حجتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: امام موسی کاظم (ع) از جمله امامانی بودند که در مقابل ظلم‌ها و فشارهای نظام حکومتی آن دوران صبر و شکیبایی پیشه می‌کردند.

به گفته وی، دشمنی‌هایی که بر این امام (ع) وارد می‌شد، باعث نشد که اندیشمندان و علاقمندان دین اسلام از مراجعه به این امام (ع) و بهره‌ بردن از راهنمایی حکیمانه امام موسی کاظم (ع) باز بمانند. 

امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: وجود مبارک این امام (ع) در بین مردم خشم و ناراحتی دستگاه حکومتی را در پی‌ داشت که باعث برنامه‌ریزی‌هایی برای تبعید ایشان شد.

حجتی بیان داشت: امام موسی‌کاظم (ع) در بین زندانیان و زندانبانان به‌نحوی محبوب بودند که هارون‌الرشید حاکم آن دوران صبر و تحمل خود را از دست داده بود و تصمیم بر قتل ایشان گرفت.

وی اذعان داشت: امام موسی کاظم (ع) همیشه به شاگردان خود توصیه می‌‌کردند که برای افراد دارای صفات اخلاقی خوب و نیکو ارزش و احترام خاصی قائل شوند و در مقابل کسانی که فاقد صفات اخلاقی هستند با جدیت برخورد کنند.

امام جمعه موقت کرمانشاه یادآور شد: کسانی که در کار خیری پیشقدم می‌شوند و برای جبران خوبی‌هایی دیگران گام برمی‌دارند، از توصیه‌های امام موسی‌‌‌‌‌کاظم (ع) الگو گرفته‌اند.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول