اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته مفقودین ستادکل نیروهای مسلح:

اگر حکم امام راحل نبود مردم به جبهه‌ها نمی‌رفتند

رئیس کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر حکم امام راحل نبود مردم بچه‌های خود را به جبهه‌ها نمی‌فرستادند.

اگر حکم امام راحل نبود مردم به جبهه‌ها نمی‌رفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، سیدمحمد باقرزاده ظهر امروز در مراسم تبادل شهدای کشورمان با اجساد عراقی تفحص شده در جمع کاروان‌های راهیان نور، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و استقبال‌کنندگان از پیکر مطهر شهدا اظهار کرد: این شهدا همانطور که مردم می‌دانند به امر ولی فقیه و امام خمینی(ره) به جبهه رفتند و اگر آن روح تعبد دینی و محبت به امام که مردم آن را نایب امام زمان (عج) می‌دانستند نبود قطعا نمی‌توانستیم از کشور و انقلاب و اسلام دفاع کنیم.

وی اضافه کرد: مبادا جاهلانی تصور کنند که مردم ولی فقیه را نایب امام زمان(عج) نمی‌دانند بلکه مردم با تمام وجود به ولی فقیه اعتقاد دارند.

رئیس کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: بر اساس روایت شریفه نیر همان‌طور که نایب عام و نایب خاص وجود دارد مردم ولی فقیه را نایب عام می‌دانند.

وی با بیان اینکه ولی فقیه صاحب اختیار و واجد اختیار و حاکمیت است گفت: این، همان ولایت مطلق است که اجازه می‌دهد مردم به جبهه بروند، جهاد کنند و شهید شوند.

باقرزاده ادامه داد: در روایات آمده است که شهید کسی است که با حکم امام به جبهه برود و برای اسلام دفاع کند، بار دیگر تاکید می‌کنم که اگر حکم نایب امام زمان(عج) (امام راحل) نبود مردم بچه‌های خود را به جبهه‌ها نمی‌فرستادند.

وی همچنین عنوان کرد: هم‌اکنون نیز حکم امام زمان نافذ است و همه گوش به فرمان هستند تا بار دیگر از کشور و ارزش‌های اسلام دفاع کنند.

انتهای پیام/72001/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول