اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز خبر داد

تکمیل 6800 پروژه آموزشی توسط خیرین

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز گفت: 6 هزار و 800 پروژه رسیده از دولت گذشته توسط خیرین مدرسه‌ساز طی سال‌جاری و سال آینده تکمیل می‌شود.

تکمیل 6800 پروژه آموزشی توسط خیرین

محمدرضا حافظی ظهر امروز در حاشیه گردهمایی مدیران انجمن خیرین مدرسه‌ساز پنج استان کشور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: برنامه خیرین مدرسه‌ساز کشور در سال‌جاری احداث و تکمیل 6 هزار 800 پروژه نیمه‌تمام رسیده از دولت گذشته توسط خیرین مدرسه‌ساز است.

وی با بیان اینکه از این تعداد تاکنون 800 پروژه توسط خیرین به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: 501 هزار خیر در داخل و خارج از کشور با مجمع خیرین مدرسه‌ساز مشارکت دارند.

رئیس جامع خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: در سطح کشور بیش از 30 درصد از کل مدارس کشور توسط خیرین مدرسه‌ساز ساخته شده‌اند.

این مقام مسئول گفت: تاکنون بیش از 120 هزار کلاس درس در کشور توسط خیرین ساخته شده است و امسال پیش‌بینی می‌شود که 22 درصد از مدارس کشور توسط خیرین ساخته شود.

حافظی اظهار کرد: سال گذشته خیرین مدرسه‌ساز یک‌هزار و 500 میلیارد تومان رقم به در امر مدرسه‌سازی کمک کرده است و باید گفت مدارس ما که 16 سال گذشته چهار نوبته بودند امروز با کمک خیرین یک نوبته و در بعضی مواقع دو نوبته شده‌اند.

انتهای پیام/85001/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول