اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید اعضای منطقه دو سازمان بازرسی کل کشور از بندر چابهار

رئیس و اعضای سازمان بازرسی منطقه دو کل کشور برای بررسی روند طرح توسعه بندر شهید بهشتی و اقدامات صورت گرفته از این طرح بازدید کردند.

بازدید اعضای منطقه دو سازمان بازرسی کل کشور از بندر چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره‎کل بنادر و دریانوردی چابهار، رئیس و اعضای سازمان بازرسی منطقه دو کل کشور  برای بررسی روند طرح توسعه بندر شهید بهشتی و اقدامات صورت گرفته  از این طرح بازدید کردند.

سیاوش رضوانی مدیرکل بنادر و دریانوردی چابهار در این دیدار ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته طرح توسعه و موانع و مشکلات توسعه بندر شهید بهشتی اظهار داشت: : با اقدامات صورت گرفته سازمان بنادر برای طرح توسعه، سایر ارگان‌های مربوطه در بخش ترانزیت باید همزمان با این اقدامات عملیات اجرایی سایر بخش‌ها را انجام و با سرعت بیشتری انجام دهند.

رئیس سازمان بازرسی سیستان و بلوچستان  نیز در ادامه این بازدید، اظهار داشت: با توجه به وظایف ذاتی سازمان بازرسی کل کشور در حوزه پیشگیری از انحرافات در عملیات دستگاه‌های اجرایی بازدید دوره‌ای داریم و موارد قانونی را به بخش‌ها یادآوری می‌کنیم که خوشبختانه اقدامات بسیار موثری در بخش‌های ترانزیت سوخت، کالا، و عملیات اجرایی و تسطیح اراضی انجام شده است.

محمدرضا میرزاده اذعان داشت: آماده‌ایم با ارایه مشاورهای کارشناسی در حوزه سرمایه‌گذاری و ایجاد سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و اجرای قوانین همکاری لازم را به عمل آوریم.

انتهای پیام/75004/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول