اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

همایش 3 ساله‌های حسینی در کاشمر برگزار شد

همزمان با سراسر کشور و در سالروز شهادت حضرت رقیه (س) همایش 3 ساله‌های حسینی در کاشمر برگزار شد.

همایش 3 ساله‌های حسینی در کاشمر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، در این مراسم معنوی که بیش از 150 کودک 3 ساله از مهد‌کودک‌های کاشمر با لباس‌های مشکی و سربندهای یا رقیه (س) و یا حسین (ع) حضور داشتند، حجت‌الاسلام حسن یوسف‌پور صبح امروز به اجرای برنامه‌های متنوعی نظیر قصه‌گویی در خصوص معرفی 3 ساله امام حسین (ع) پرداخت.

در ادامه نیز کودکان با اجرای سرود و مداحی در جمع کودکانه خود به یاد حضرت رقیه (س) که جلوه‌ای از شکوه و عظمت حماسه عاشورا برای آزادگان جهان است به عزاداری پرداختند.

مسئول کانون بسیج مداحان کاشمر نیز در حاشیه این همایش گفت: این محفل به همت کانون بسیج مداحان شهرستان و با همکاری اداره بهزیستی و هیئت رزمندگان اسلام همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

محمود عیسایی ترویج فرهنگ عاشورایی و آشنایی با فرهنگ ائمه اطهار (ع) را از مهم‌ترین اهداف این همایش دانست و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم فرزندانمان را از سنین پایین با فرهنگ دینی و اسلامی خود آشنا کنیم چرا که آشنایی آنان با خاندان اهل‌ بیت(ع) و رشادت‌ها و فداکاری‌های آنان تأثیر مهمی خواهد داشت تا بتوانند در عرصه‌های مختلف زندگی، سالم و اسلامی گذران عمر کنند.

این گزارش حاکی است، در این همایش که در فضایی معنوی با نمایی از خرابه‌های شام در محل هیئت رزمندگان کاشمر برگزار شد شرکت‌کنندگان و کودکان خردسال ضمن آشنایی با شخصیت حضرت رقیه (س) یاد و خاطره آن حضرت را گرامی داشتند.

انتهای پیام/2202/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول