اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جامع خیرین مدرسه‌ساز کشور:

501 هزار خیر مدرسه‌ساز در داخل و خارج کشور وجود دارد

رئیس جامع خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: 501 هزار خیر مدرسه‌ساز در داخل و خارج کشور وجود دارد

501 هزار خیر مدرسه‌ساز در داخل و خارج کشور وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمدرضا حافظی صبح امروز در نخستین گردهمایی مدیران انجمن خیرین مسکن‌ساز و دفاتر مشارکت‌های مردمی حساب صد امام منطقه 2 کشور در خرم‌آباد گفت: شرکت در امر خیر عبادت است و هر فردی لیاقت در این امر مقدس را ندارد.

حافظی با اشاره به اینکه جامعه خیرین مدرسه‌ساز تاکنون کارهای بزرگی انجام داده‌اند خاطرنشان کرد: این جامعه در 550 شهرستان و 31 استان کشور تاکنون مجامع خیرین خود را قانونی کرده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور بیش از 16 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است یادآور شد: طی این 16 سال خیرین مدرسه‌ساز بیشتر از دولت مدرسه ساخته است در حالی که 16 سال پیش مدرسه‌های ما 4 نوبته بودند اما امروز به لطف خیرین مدرسه‌ساز بیشتر مدارس ما یک نوبته هستند.

رئیس جامع خیرین مدرسه‌ساز کشور تصریح کرد: در حال حاضر 500 هزار خیر مدرسه‌ساز در داخل کشور و یکهزار خیر مدرسه‌ساز در برون‌مرزها عضو جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور هستند.

حافظی با اشاره به اینکه در نخستین سال فعالیت جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور خیرین 16 میلیارد و 800 میلیون تومان جهت مدرسه‌سازی اختصاص دادند که این رقم در سال بعد به 40 میلیارد، سالهای بعد 80 میلیارد و در سال 88 که اعتبار دولت در امر مدرسه‌سازی 386 میلیارد تومان بوده به 740 میلیارد تومان رسیده است.

این مقام مسئول گفت: طی دو سال گذشته با وجود اینکه کشور ما در تحریم‌های اقتصادی به سر می‌برده خیرین مدرسه‌ساز ما بیش از 1500 میلیارد تومان در امر مدرسه‌سازی کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/2304/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول